Нова пошта відкрила перше повністю безбар’єрне відділення
Компанія Нова пошта – учасниця спільноти «Бізнес без бар’єрів», у Києві відкрила своє перше повністю безбар’єрне відділення. Воно є зручним для всіх відвідувачів, зокрема й маломобільних груп населення: людей на кріслах колісних, з порушеннями зору або слуху, батьків з дитячими візочками тощо.
По всій площі відділення оснащене тактильною плиткою, має широку вхідну групу без порогу, звуковий маяк на дверях, мнемосхему, цифрового помічника, індукційну петлю, адаптовані меблі тощо. Є зона кав’ярні та доступна вбиральня, сповивальний столик та простір для дітей.
Компанія також подбала про тварин – розмістила мисочки для води та готель для комах.
«Хочу наголосити, що робота і те відділення, в якому ми сьогодні присутні, не є «виставковим». Це не поодиноке відділення. Це відпрацювання нового стандарту, який масштабуватиметься у всій мережі», – сказав співвласник Нової пошти В’ячеслав Климов під час презентації відділення.
До його будівництва та перевірки на доступність Нова пошта залучила експертів ГО «Безбар’єрність» й різних клієнтів. Це допомогло створити простір, де кожен відчуває себе комфортно та захищено.
«Сьогодні Нова пошта задає новий тренд не лише для себе, а й для всіх інших бізнесів. У безбар’єрності немає дрібниць. Безбар’єрність – це не благодійність, це – бізнес-стратегія. З можливістю долучення нових цільових аудиторій, з готовністю навчатися і формувати нову суспільну норму у взаємовідносинах. Впевнена, це буде стандартом не лише для Нової пошти, а стане такою експертизою для будь-якого бізнесу, який хоче, може, а насправді мусить створювати безбар’єрність – бо це змінює нас усіх», – наголосила Оксана Збітнєва, голова ГО «Безбар’єрність», керівниця Координаційного центру з психічного здоров’я КМУ.
Нове відділення є прикладом безбар’єрного простору й закликом для українських бізнесів впроваджувати стандарти доступності. Адже в умовах війни та постійного збільшення кількості людей з інвалідністю створення безбарʼєрних сервісів є особливо важливим.
«Я щасливий бачити, як бізнеси сьогодні включають питання безбарʼєрності у свою корпоративну культуру й шукають оптимальні шляхи для їх впровадження. Відкриття першого відділення, де застосовано комплексний підхід до забезпечення безбарʼєрності, надає не тільки нові можливості для клієнтів, але й створює підґрунтя для працевлаштування осіб з інвалідністю», – зазначив Віталій Пчолкін, керівник ГО «Група активної реабілітації», тренер-інструктор.
Також у межах презентації організатори провели панельну дискусію «Відкриті двері: діалог з клієнтами про важливість безбар’єрності в послугах». У ній взяли участь Володимир Поперешнюк – співвласник Нової пошти, Володимир Рудковський – військовослужбовець, мотиваційний тренер Національного реабілітаційного Центру НЕЗЛАМНІ та Марина Марченко – голова та співзасновниця ГО «Генерація матерів Лада».
«Ми будемо продовжувати робити безбар’єрність частиною свого продукту й впроваджувати стандарти доступності для нових відділень. Наша мета – стати прикладом безбарʼєрних рішень, аби вся Україна стала безбар’єрною», – сказав Володимир Поперешнюк.
У планах Нової пошти на найближчий рік – масштабування та розширення рішень безбар’єрності в кожній фізичній точці сервісу.
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, об’єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», що спрямована на створення рівних можливостей для всіх українців.
Джерело: "ГО Безбар'єрність"