Київводоканал не прийматиме відвідувачів у Центрах обслуговування споживачів
Опубліковано 12 жовтня 2020 року о 13:44
До уваги споживачів! Через несприятливу епідеміологічну ситуацію у місті Києві з 12 жовтня всі Центри обслуговування споживачів ПрАТ “АК “Київводоканал” припиняють особистий прийом абонентів.
Більшість питань, що стосується роботи ПрАТ “АК “Київводоканал”, ви можете вирішити з дому, звернувшись до підприємства телефоном, електронною поштою, скайпом.
Перелік послуг, які можна отримати дистанційно, можна переглянути тут:
Контакти фахівців Центрів обслуговування споживачів Київводоканалу розміщено за посиланням:
Бережіть своє здоров’я та здоров’я ваших близьких! Уникайте скупчень людей та користуйтесь дистанційними сервісами. Якщо у вас виникли труднощі з використанням сервісів для онлайн-оплат чи передачі показників, пропонуємо переглянути відеоінструкції: