Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Відбулася зустріч з учасниками бойових дій в АТО, учасниками бойових дій на території інших держав, особами з інвалідністю в наслідок війни, представниками Муніципальної варти Шевченківського району м. Києва та громадських організацій Шевченківського району різних пільгових категорій стосовно надання роз'яснення про монетизацію пільг

Опубліковано 26 лютого 2020 року о 09:54
фото

20 лютого 2020 року у приміщені Veteran Hub по вулиці Юрія Іллєнка, 42, відбулась зустріч начальника відділу ведення Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків Управління праці та соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Наталії Даниленко та представника Шевченківського районного в місті Києві центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді – фахівець із соціальної роботи Юлії  Залужної з учасниками бойових дій в АТО, учасниками бойових дій на території інших держав, особами з інвалідністю в наслідок війни, представниками Муніципальної варти Шевченківського району м. Києва та громадських організацій Шевченківського району різних пільгових категорій щодо надання роз'яснення стосовно монетизації пільг.

Як роз’яснила  Наталія Даниленко, з 1 листопада 2019 року пільговик, незалежно від того, виплачується йому пільга на компослуги готівкою або перераховується за безготівкою формою, отримує квитанції з повним розміром платежу. У пільговиків, яким пільги виплачуються готівкою, складнощів з оплатою не виникає, адже вони після отримання грошових коштів оплачують послуги за повною вартістю. Тим, кому пільга виплачується в безготівковій формі, Наталія допомогла розібратися, що саме за них оплачує держава. Справа в тому, що за постановою Кабміну, кошти постачальникам послуг «Ощадбанк» перераховує (відповідно до сум у квитанціях) в межах суми (розміру нарахованої щомісячної пільги) в такій послідовності:

постачання теплової енергії або природного газу і електроенергії для індивідуального опалення;

постачання гарячої води;

централізоване водопостачання;

централізоване водовідведення;постачання електроенергії;

поставки природного газу (для приготування їжі, нагрівання води);

вивезення побутових відходів;

послуги з управління багатоквартирним будинком;

внески за установку, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку (будинкові лічильники тепла, води, газу).

При цьому, «Ощадбанк» перераховує кошти не за пропорційним принципом, коли за кожну послугу проводився розрахунок в рівних відсотках від суми платежу, а за пріоритетним принципом: за першу послугу – в повному обсязі, якщо залишилися кошти – за другу тощо. Поки дозволяє сума пільги. Ті послуги, на які не вистачило коштів, пільговик повинен сплатити самостійно.

Оскільки тепер монетизація, пільги нараховують не за фактом споживання, а за нормами, то якщо пільговик вжив послуги в обсягах менших, ніж пільгові, решта суми може бути використана в наступному місяці. Наприклад, людина місяць не мешкала в квартирі, не використовувала воду, газ, але виплату у вигляді пільги за них він отримає в будь-якому випадку. При виплаті пільг готівкою, зекономленими коштами пільговик може розпоряджатися щомісячно, при виплаті пільг в безготівковій формі – тільки після завершення опалювального сезону зекономлені кошти можна буде отримати готівкою на свій банківський рахунок в «Ощадбанку».

Як дізнатися, скільки потрібно доплатити за компослуги. Є три способи з’ясувати, скільки і за що треба сплатити. Перший, складніший і наочніший – зайти в особистий кабінет на сайті «Ощадбанку». Для пільговиків такі кабінети законодавством не передбачені, але банк їх створив самостійно для зручності клієнтів. Втім, цей спосіб важкодоступний для літніх пільговиків. Їх дуже багато – наприклад, діти війни, наймолодшим з яких по 75 років. Особливо якщо у них немає Інтернету.

Другий спосіб простіший – це SMS-повідомлення. Як правило, мобільні телефони, нехай старі, кнопкові, є навіть у «бабусь-дідусів». Але розібратися в SMS їм деколи складно, адже повідомлення приходять латиницею. Як пояснив нам «Ощадбанк», таким чином можна передати більше знаків, адже повідомлення об’ємні.

Нарешті, третій, найнадійніший спосіб – перевести пільгу з безготівкової форми в готівкову і оплачувати рахунки повністю самостійно.

Якщо сума пільги не покрила вартості всіх послуг, то після 18 числа «Ощадбанк» направить на мобільний телефон пільговика SMS-повідомлення із зазначенням сум, які він повинен самостійно сплатити (доплатити) по кожній послузі. Ці суми пільговик може також побачити в своєму особистому кабінеті на сайті «Ощадбанку».

Якщо ви оплатили рахунки, не дочекавшись SMS від «Ощадбанку», то на рахунках виникне переплата, яка буде врахована постачальником послуг у квитанціях за наступний місяць. І навпаки – за недоплату виставлять борг, але пільга, природно, збережеться.

Також Наталія відзначила, що якщо постачальник послуги не співпрацює з Ощадбанком і не надає банку інформацію про нараховані суми за послугу пільговикам, то і вимагати оплату з отримувача пільги в безготівковій формі до 1 червня він не має права.

Як роз’яснила Наталія, пільги на оплату послуг ЖКГ почали надаватися в грошовій формі тільки з жовтня минулого року. Для того, щоб отримувати готівкою пільгу на оплату комуналки, пільговик повинен був до 15 жовтня 2019 року (початок опалювального сезону) подати відповідну заяву до управління з питань соцзахисту населення за місцем проживання. Більшість цього не зробили і тепер не можуть розібратися, скільки їм треба доплатити за компослуги. Кабміном ухвалене рішення про можливість переходу з безготівковоі на готівкову форму виплати пільги в будь-який момент. Така можливість реалізована з 1 січня 2020 року. Процедура переходу залишилася незмінна: необхідно подати заяву до органу соцзахисту населення, в якій вказати реквізити банківського рахунку, і з наступного після подачі заяви місяця сума пільги буде перераховуватися на банківський рахунок пільговика.

Veteran Hub – це створений простір для ветеранів та громадських організацій, що працюють у сфері ветеранських справ. Тут команда фахівців працює з ветеранами, військовими, курсантами, поліцейськими, рятувальниками та членами їх родин. Наші двері відчинені для колишніх полонених, членів родин полонених, зниклих безвісти, заручників та загиблих. Ми піклуємось про ваш добробут, бо завдяки вам ми маємо дім, незалежність та безпеку. Veteran Hub – це спільний проект фондів Олени Пінчук, Віктора Пінчука та громадської організації «Побратими».


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux