Статистика поривів тепломереж у районі дає невтішні факти
Опубліковано 30 жовтня 2014 року о 10:25
Опалювальний сезон в столиці триває вже майже тиждень, але ситуація з підключенням будинків до централізованого опалення залишається нажаль, невтішною. Збільшилась кількість звернень та скарг до районного Call-центру та диспетчерських служб комунальних підприємств району. Мешканці, звичайно, незадоволені, бо температура повітря відчутно знизилась. А враховуючи, що гарячої води немає в деяких будинках й досі, то ситуація зовсім нестерпна.
Щоб іще раз проконтролювати та з`ясувати картину підключень будинків різної форми власності до ЦО у Шевченківському районі, Олег Гаряга зібрав екстрену нараду з усіма керівниками КП ЖЕК та ТОВ, КП «Керуюча дирекція», управління житлового забезпечення району та керівникками РТМ, які обслуговують нашу територію, керівниками управлінь освіти, охорони здоров`я та культури.
Кожен з керівників доповів про стан справ своєї галузі по даному питанню та зауважив на проблематиці. Зараз, в період осінніх канікул, теплоносій у школах відключений, але щоб дати можливість приміщенням шкіл та інтернатів нагрітись та зустріти своїх вихованців не з холодними стінами, колегіально було вирішено, щоб у четвер шостого листопада, напередодні початку нового навчального періоду обов`язково підключити до централізованого опалення усі навчальні заклади. Серед закладів культурно-естетичного виховання із 29 закладів, підключених до центрального опалення у 5 немає опалення через пориви тепломереж.
Олександр Іванович Даруга доповів про ситуацію з підключенням до централізованого опалення житлових будинків комунальної власності, ЖБК і ОСББ, відомчих, інвестиційних будинків, гуртожитків. На вчорашній день було підключено 1429 будинків комунальної власності, але основна і дуже болюча причина –це миттєвий порив зношених тепломереж, які не витримують тиску після подачі теплоносія. Тому частина мешканців житлових будинків, не відчувши радості від теплих батарей відразу повертаються у холодний терен. Натомість, низка районних ЖБК ігнорують вимоги чинного законодавства та перешкоджають оформленню угод. Такі безвідповідальні дії зі сторони житлових організацій можуть призвести до відсутності законних підстав для Київенерго постачати тепло у будинки, які знаходяться в обслуговуванні цих ЖБК. Далі кожен з керівників обслуговуючої організації називав поадресно причину відсутності тепла в квартирах мешканців своїх мікрорайонів. А керівники РТМ «Центр», «Нивки», «Сирець», «Печерськ» звіряли відповідну інформацію з наданими заявками. Хочеться зауважити, що працівники житлово-обслуговуючих організацій району провели всю відповідну роботу з підготовки житлового фонду до опалювального періоду, але тепла немає майже у кожному мікрорайоні по декілька будинків, а кількість поривів тепломереж вражає. Наприклад на території обслуговування ВОП «Лук`янівка» 11 поривів після запуску тепла на сьогоднішній день, ВОП «Сирець» та ВОП «Дегтярівка» 50 по кожному, ТОВ «Кийградсервіс»-21 порив.
Звичайно, кількість звернень та скарг катастрофічно збільшилась. Якщо раніше на районний Call-центр надходило в середньому біля 250 звернень за добу, то зараз біля 4 тис. Мешканці, не розбираючись у деталях звинувачують КП ЖЕКИ та ТОВариства району, а диспетчерські служби не встигають прийняти таку кількість звернень, відповідно перенаправити заявника до виконавця послуг.
Дивує той факт, що Київенерго в міжопалювальний період, коли планово по кожному району відключають гарячу воду має можливість провести підготовку тепломереж до зими. В середньому ця профілактика триває до двох тижнів. Тоді напрошується запитання, чому в такий довготоривалий період відсутності гарячої води цього літа у киян, ПАТ «Київенерго» не виконали планові реконструкції найбільш зношених ділянок. Адже, зона відповідальності аварій на тепломагістралях прибудинкових територій, міжквартальних проїздів належить ПАТ «Київенерго», яке з 1 липня 2014 року прийняло рішення стати постачальником послуг ГВП та ЦО для населення м. Києва.
Кожен з керівників доповів про стан справ своєї галузі по даному питанню та зауважив на проблематиці. Зараз, в період осінніх канікул, теплоносій у школах відключений, але щоб дати можливість приміщенням шкіл та інтернатів нагрітись та зустріти своїх вихованців не з холодними стінами, колегіально було вирішено, щоб у четвер шостого листопада, напередодні початку нового навчального періоду обов`язково підключити до централізованого опалення усі навчальні заклади. Серед закладів культурно-естетичного виховання із 29 закладів, підключених до центрального опалення у 5 немає опалення через пориви тепломереж.
Олександр Іванович Даруга доповів про ситуацію з підключенням до централізованого опалення житлових будинків комунальної власності, ЖБК і ОСББ, відомчих, інвестиційних будинків, гуртожитків. На вчорашній день було підключено 1429 будинків комунальної власності, але основна і дуже болюча причина –це миттєвий порив зношених тепломереж, які не витримують тиску після подачі теплоносія. Тому частина мешканців житлових будинків, не відчувши радості від теплих батарей відразу повертаються у холодний терен. Натомість, низка районних ЖБК ігнорують вимоги чинного законодавства та перешкоджають оформленню угод. Такі безвідповідальні дії зі сторони житлових організацій можуть призвести до відсутності законних підстав для Київенерго постачати тепло у будинки, які знаходяться в обслуговуванні цих ЖБК. Далі кожен з керівників обслуговуючої організації називав поадресно причину відсутності тепла в квартирах мешканців своїх мікрорайонів. А керівники РТМ «Центр», «Нивки», «Сирець», «Печерськ» звіряли відповідну інформацію з наданими заявками. Хочеться зауважити, що працівники житлово-обслуговуючих організацій району провели всю відповідну роботу з підготовки житлового фонду до опалювального періоду, але тепла немає майже у кожному мікрорайоні по декілька будинків, а кількість поривів тепломереж вражає. Наприклад на території обслуговування ВОП «Лук`янівка» 11 поривів після запуску тепла на сьогоднішній день, ВОП «Сирець» та ВОП «Дегтярівка» 50 по кожному, ТОВ «Кийградсервіс»-21 порив.
Звичайно, кількість звернень та скарг катастрофічно збільшилась. Якщо раніше на районний Call-центр надходило в середньому біля 250 звернень за добу, то зараз біля 4 тис. Мешканці, не розбираючись у деталях звинувачують КП ЖЕКИ та ТОВариства району, а диспетчерські служби не встигають прийняти таку кількість звернень, відповідно перенаправити заявника до виконавця послуг.
Дивує той факт, що Київенерго в міжопалювальний період, коли планово по кожному району відключають гарячу воду має можливість провести підготовку тепломереж до зими. В середньому ця профілактика триває до двох тижнів. Тоді напрошується запитання, чому в такий довготоривалий період відсутності гарячої води цього літа у киян, ПАТ «Київенерго» не виконали планові реконструкції найбільш зношених ділянок. Адже, зона відповідальності аварій на тепломагістралях прибудинкових територій, міжквартальних проїздів належить ПАТ «Київенерго», яке з 1 липня 2014 року прийняло рішення стати постачальником послуг ГВП та ЦО для населення м. Києва.