Оновлено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних
Опубліковано 09 червня 2017 року о 09:41
Головне управління ДФС у м. Києві інформує, що 20.05.2017 набули чинності зміни, внесені постановою КМУ від 26.04.2017 № 341 до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 № 1246 (далі – Порядок № 1246), якими цей порядок приведено у відповідність до чинних положень Податкового кодексу України.
Зокрема, нова редакція Порядку № 1246 передбачає правила, що стосуються реалізації механізму зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН, а також встановлює вимогу, що після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:
· відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);
· чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;
· реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;
· дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПКУ;
· наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПКУ;
· наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 2001.3 і 2001.9 статті 2001 ПКУ (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01.07.2015);
· наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;
· факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;
· відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПКУ;
· дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
За результатами таких перевірок формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Процедури формування квитанції визначені пунктами 17-19 Порядку № 1246.
При цьому, протягом перехідного періоду із 1 квітня до 1 липня 2017 року такі процедури здійснюються без фактичного зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
За матеріалами: http://kyiv.sfs.gov.ua/