Методичний сет «Play bridge»: наступність у формуванні життєвих компетентностей. Технологія LEGO»
Питання забезпечення наступності змісту дошкільної та початкової освіти, відповідність Базового компонента дошкільної освіти віковим особливостям дітей старшого дошкільного віку та вимогам концептуальних засад реформування Нової української школи, доцільність використання учителями під час першого (адаптаційно-ігрового) циклу початкової школи досвіду роботи педагогів закладів дошкільної освіти зі старшими дошкільниками були актуальними на методичному сеті «Play bridge»: наступність у формуванні життєвих компетентностей. Технологія LEGO», який пройшов 11.02.2020 в ЗЗСО № 175 спільно з ЗДО № 387 та № 434.
Вихователі Безштанько С.С., Смоляна С.К., Пуш Г.М., Хоменко Н.П., учителі Галів В.І., Демиденко А.М., учителі-логопеди Гайдаренко М.М., Сагата С.М. презентували свої наробки.
Організація освітнього процесу на принципах наступності та перспективності забезпечує всебічний гармонійний розвиток самодостатньої, ініціативної, компетентної особистості на перших суміжних ланках системи безперервної освіти впродовж життя. Реалізація зазначених принципів у закладах дошкільної освіти і початковій школі полягає у забезпеченні єдності, взаємозв’язку та наскрізної узгодженості мети, змісту, методів, форм організації освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку.