Кияни прощаються зі старим Шулявським шляхопроводом
В ніч з 15 на 16 березня буде повністю закрито рух на старому Шулявському шляхопроводі. Про це знають всі, хто працює поряд. Перед тим, за кілька днів (12-13 березня) будуть розвішані нові дорожні знаки для водіїв з вказівками, як об’їхати місце будівництва. За словами будівельників, всі дорожні знаки вже готові й завезені у їх виробниче містечко, яке розташоване неподалік на проспекті Перемоги.
Зараз навколо входу до станції метро «Шулявська» робиться щось неймовірне. Крім того, що з усіх боків їздить транспорт, сновигають перехожі, торгують й годують, напувають кавою, тут ще й риють екскаваторами величезні троншеї, укладають труби, вивозять сміття.
Кореспонденти «Вечірнього Києва» побачили ті руїни, що залишилися після демонтажу ролетних рядів біля самого шляхопроводу й під ним. Демонтажні бригади саме в цей момент завершували прибирання залишків знесених конструкцій. Поряд метушилися бізнесмени - господарі ролетів, намагаючись домовитися про те, аби ролетні павільйони з 14 по 20 місце залишилися неушкодженими. Поряд «мітингували» продавчині з Шулявського ринку, які доводили, що ринок з його стандартними павільйонами, такими «як влада вимагає», в жодному разі не зникнуть. «Ринку нічого не загрожує, ми залишаємося й будівництву не заважаємо! Це точно!» - стверджували одні. - Ми теж не заважали, й шо? Нас знесли!» - наполягали жіночки, що торгували з ролетів. - «Але ми скоро повернемося. От вони свою трубу (новий водовід великого діаметру – прим. ред.) покладуть і ми знову станемо. Головне, щоб місце хтось не зайняв».
Зі слів будівельників, зараз «Київблагоустрій» звільнив від торгівлі велику площадку біля станції метро для прокладання нового водоводу й інших комунікацій, які треба було винести з плями будівництва нової розв’язки. Взимку працювали над тими таки завданнями, але з інших сторін Шулявського шляхопроводу, й іншими важливими завданнями. Робітники очікують, що з середини березня, коли почнеться демонтаж полотна шляхопроводу, працюватимуть у дві зміни.
Сам шляхопровід має зараз жалюгідний вигляд. Там, де під мостом стояли торгові ряди, тепер видно, що замість опор полотно підтримують металеві конструкції. Бетонне покриття руйнується від корозії. Споруда, що прослужила вірою й правдою з травня 1964 року, вже має завершити своє існування.
Нагадаємо, що варіант реконструкції транспортної розв’язки на Шулявці розроблено фахівцями Інституту «Київдормістпроект» й затверджено у 2007 році. Через десять років його перепроектувала в тій же концепції й об’ємах інша організація. Всі роботи по спорудженню розв’язки розділено на дві черги.
В першу чергу демонтують Шулявський шляхопровід, встановлять нові опори й прогонову споруду. Детально про це "Вечірній Київ" писавще восени. На цей період транспорт буде об’їжджати монтажну зону по прилеглих вулиця. Рух на проспекті Перемоги будуть частково обмежувати: звуження дороги на одну полосу буде за два кілометри до місця будівництва. Тривалість першого етапу робіт – 17 місяців. Для регулювання руху встановлять 3 світлофори, вже перенесено контактну мережу для безперебійного руху тролейбусів та демонтовано МАФи.
Як вже повідомляв «Вечірній Київ», на цей час передбачено зміни:
- рух по вул. Олександра Довженка – вул. Вадима Гетьмана (в бік Караваєвих Дач) відбуватиметься по вулицях: Антона Цедика (вул. Ежена Потьє), Петра Нестерова з виїздом на проспект Перемоги (на цій ділянці проспекту Перемоги буде встановлено тимчасовий світлофор), Гарматній, Виборзькій та поверненням на вул. Вадима Гетьмана.
- по вул. Вадима Гетьмана – вул. Олександра Довженка (бік вул. О.Теліги) буде збережено існуючий виїзд на проспект Перемоги з можливістю прямого перетину проспекту з виїздом на вул. Олександра Довженка (на цій ділянці також буде встановлений тимчасовий світлофор).
- односторонніми будуть вулиці Антона Цедика (Ежена Потьє) до вул. Петра Нестерова та вул. Петра Нестерова в напрямку проспекту Перемоги (буде встановлений тимчасовий світлофор).
- тролейбусний рух з боку Севастопольської площі по вул. Вадима Гетьмана, матиме кінцеву зупинку «Індустріальний міст». З боку вул. О.Теліги по вул. Олександра Довженка – «Івана Гонти». Пішоходи користуватимуться підземними та наземним переходом, де також буде встановлено світлофор.
Друга черга будівництва транспортної розв'язки на Шулявці передбачає знесення колишнього сталеливарного цеху заводу "Більшовик". Це необхідно, щоб виправити правий поворот з проспекту Перемоги на вул. Гетьмана за рахунок старого цеху, а ще створити лівий поворот з вул. Довженка на проспект Перемоги, оскільки його відсутність ускладнює проїзд по розв'язці, що на перетині вулиць Борщагівської та Гетьмана, що за Шулявкою. Всі інші проїзди в цьому місці залишаються в незмінному вигляді.
Як пояснював «Вечірньому Києву» в.о. директора Департаменту благоустрою КМДА Тарас Панчій, після реконструкції Шулявського шляхопроводу вся територія біля станції метро «Шулявська» буде очищена від МАФів. Тут облаштують нормальну, вільну від перешкод, міську площу з повним благоустроєм й набором вуличних меблів. Також у столиці розчищатимуть й інші території біля метро й пересадкових вузлів.
За інформацією: https://vechirniykiev.com.ua