Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Бібліотека ім. М. Костомарова провела заняття «Школи батьківства»

Опубліковано 10 грудня 2019 року о 09:35
фото

В рамках співпраці з Київським міським центром реабілітації дітей з інвалідністю, бібліотека ім. М. Костомарова провела чергове заняття «Школи батьківства».

Зрозуміти внутрішній світ дитини надзвичайно складно, адже вона ще не може розказати про свої почуття, емоції та переживання. Пізнаючи світ, у дитини з’являються питання, з’являється потреба у спілкуванні. Дитина хоче усе розповісти та бути почутою, прийнятою і тут дорослим стає корисним малюнок малечі.

Дати дитині вибір

Перш ніж почати малювати, слід обрати все необхідне. У дитини має бути вибір, тому слід запастись олівцями, крейдою, фломастерами та фарбами. Але, для першого разу достатньо буде 12 різнокольорових, гарно заточених олівців. Малювати можна на простому білому листку, шпалерах, картонних коробках – одним словом на всьому, що буде під рукою. Місце для малювання, в першу чергу, має бути зручним та безпечним для дитини. Вважається, що дитина має малювати за столом. Але діти дуже не посидючі, тому залиште вибір за малечею. Тому, дорослі мають можливість проявити свою винахідливість для творчості дитини. Ми, ніби створюємо окремий світ, затишне місце, де дитина може сама обрати як малювати.

Малюнок. Про що він?

Потрібно звернути увагу на розташування малюнка на папері. Якщо об’єкт, який зображує на малюнку дитина, розташований у верхній частині аркуша, це про схильність до фантазування, що в дитячому віці лише вітається. Але, потрібно також не забувати враховувати контекст малюнка. Наприклад: сонце зазвичай малюють у правому куті.

Творча палітра

При інтерпретації кольорів потрібно пам’ятати, що можна обговорити з дитиною той чи інший колір – можливо, вона надає йому зовсім іншого сенсу і не забуваймо про доречність і контекст кольорів:

  • жовтий – обирають діти сповнені оптимізму, позитивного настрою і допитливістю;
  • синій – характеризує зосередженість, самоаналіз, концентрацію на внутрішніх переживаннях;
  • зелений – говорить про наполегливість, незалежність, врівноваженість і прагнення до безпеки;
  • червоний – дає зрозуміти, що автор знаходиться на піку активності, легко збуджується, має хорошу силу волі;
  • сірий – показник байдужості, небажання говорити про внутрішні переживання і тривоги;
  • фіолетовий – люблять фантазери, емоційно багаті особистості, що покладаються на власну інтуїцію;

чорний – ознака пригніченості та заперечення.

Натиск на олівець є важливим показником психомоторного пошуку дитини. Так, слабкий натиск каже про боязкість та пасивність. Жирні контури, від яких рветься папір, можуть свідчити про напруженість, конфліктність та збуджений стан.

Психологія дитячого малюнку – це ціла наука, яка цікавить та захоплює не лише спеціалістів, а й батьків. Дорослим варто розуміти, що робити якісь значущі висновки за допомогою лише цього методу не варто. Проте, аналіз малюнків – це прекрасний спосіб глибше пізнати думки своєї дитини.

https://biblio-nivki.blogspot.com/2019/12/Shlyax-porozuminnya-z-dytynoyu.html


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux