Звіт про діяльність Управління (Центру) надання адміністративних послуг у 2020 році

В 2020 році через ЦНАП надавались більше 170 видів адміністративних послуг (для порівняння: у 2017 році – 151 вид послуг, у 2018 році – 157 видів послуг, в 2019 - 160).

У звітному періоді зареєстровані 88801 адміністративна послуга (для порівняння: у 2017 року – 83739 справ, у 2018 року – 88105 справ, у 2019 – 105262 справи), що відповідає 2 позиції серед 10 районних ЦНАП м. Києва. Зменшення кількості зареєстрованих справ відбулась через запровадження карантинних заходів та обмежений доступ заявників до ЦНАП. Найбільш затребувані послуги в Шевченківському районі – послуги у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців; реєстрації місця проживання; у сфері земельних відносин та працевлаштування іноземців.

Адміністративних справ у сфері земельних відносин зареєстровано 25386, що становить 63,2% від загальної кількості зареєстрованих у Києві. Адміністративних справ у сфері реєстрації бізнесу зареєстровано 9831, що становить 14,5% від загальної кількості зареєстрованих у Києві. Адміністративних послуг у сфері зайнятості зареєстровано 6696 справ, що становить 45,9% від загальної кількості зареєстрованих у Києві. Загальна кількість вчасно виданих документів становила 99,5% від загальної кількості зареєстрованих справ.

Впровадження нових послуг, удосконалення процесу надання послуг, надання консультацій:        

  1. Надання комплексної адміністративної послуги при народженні дитини, яка включає до 4 адміністративних послуг.
  2. Надання адміністративних послуг з державної реєстрації нових транспортних засобів, їх перереєстрації у зв’язку зі зміною анкетних даних власника (без огляду експерта) та обміну/отримання нового посвідчення водія у зв’язку із втратою чи викраденням із закупівлею відповідного обладнання.
  3. Надання «Швидких послуг» з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання дітей до 14 років, зняття з реєстрації місця проживання за особистим зверненням особи або на підставі свідоцтва про смерть шляхом надання цих послуг безпосередньо працівником відділу реєстрації в приміщенні ЦНАП. Послуги надаються заявникові за 15 хвилин.
  4. Надання адміністративних послуги ГУ Держпродспоживслужби України у м. Києві: зняття з обліку; перереєстрація; реєстрація; тимчасова реєстрація тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів.
  5. Надання комплексної послуги «ID-4»: отримання вперше паспорта громадянина України у формі ID-картки та присвоєння ідентифікаційного коду.
  6. Надання комплексної послуги «єМалятко», яка включає до 9 адміністративних послуг.
  7. Видачу довідок про реєстрацію місця проживання особи (Додаток 13), прийом документів на адміністративну послугу «Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку» на рецепціях ЦНАП без запису в електронну чергу.
  8. Вилучення попередніх записів в електронній черзі в разі скасування візиту через подачу інформації на електронну пошту  або телефоном до ЦНАП.
  9.  Прийом суб’єктів звернень в ЦНАП по бульв. Т. Шевченка, 26/4 здійснюється тільки на 1 поверсі: зал очікування переобладнаний в зал прийому у форматі open-space на 6 робочих місць адміністраторів; реорганізована зона очікування для відвідувачів, кабінет № 204 на 2 поверсі облаштований під залу засідань. 
  10. Для відвідувачів ЦНАП облаштовані куточки самообслуговування (робоче місце з комп’ютером та принтером).
  11. Спільно з «QLogic systems» оновлена система управління електронною чергою з диференційованим підходом до тривалості часу обслуговування однієї послуги.
  12. В обох приміщеннях ЦНАП облаштовані скриньки для прийому пакетів документів та вхідної кореспонденції.
  13.  В роботі колцентру ЦНАП у постійному консультуванні заявників Шевченківського району задіяні 4 адміністратора.
  14. У приміщенні ЦНАП по бульв. Т. Шевченка, 26/4 кожного вівторка з 15:00 до 17:00 надавались консультації фахівцями відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києві з актуальних питань соціального страхування (крім періоду карантину).
  15. У приміщенні ЦНАП по вул. Б. Хмельницького, 24 кожної п’ятниці надавались консультації у сфері земельних відносин фіхівцями ГУ Держгеокадастру у м. Києві  (крім періоду карантину).
  16. Впроваджені нові адміністративні послуги:

1) оформлення посвідки на тимчасове проживання в Україні;

2) оформлення посвідки на тимчасове проживання в Україні у зв’язку з втратою або викраденням, обміном.

Інформаційне забезпечення ЦНАП, популяризація послуг та просування бренду:

  1. Придбаний та встановлений у приміщенні ЦНАП по вул. Б. Хмельницького, 24 монітор для відеоінформування заявників.
  2. Виготовлена друкована та сувенірна продукція про ЦНАП: настінні календарі на 2020 та 2021 роки, чашки з логотипом ЦНАП; візитки та наклейки із зазначенням всіх видів зв’язку з ЦНАП для отримання консультацій.
  3. Оновлений інформаційний стенд про надання паспортних послуг (зал  № 2 по вул. Б.Хмельницького, 24).
  4. Оновлені тематичний розділ ЦНАП на сайті ШРДА та сторінка ЦНАП в мережі Фейсбук. На сторінці у соцмережі опубліковані 1419 постів, з яких 127 авторських інформаційних матеріалів і відеороліків, створений чат-бот, наразі вона має 416 підписників та набуває популярності. За рік переглянули сторінку 67169 осіб.
  5. Розроблений логотип ЦНАП Шевченківського району м. Києва.

Покращення матеріально-технічної бази ЦНАП, зокрема обладнання приміщення (меблями, оргтехнікою), адаптація приміщень до потреб осіб з інвалідністю:

  1. В ЦНАП передбачено обслуговування людей з особливими потребами: пандуси, туалет, кнопка виклику, позачергове обслуговування, голосовий супровід до електронної черги.
  2. Для комфорту заявників впроваджена супутня послуга з користування коригуючими окулярами різних діоптрій.
  3. Для обслуговування заявників з вадами слуху придбані планшети. 8 адміністраторів ЦНАП навчались на курсах жестової мови.

Придбані: тепловентилятори для обігріву робочих місць адміністраторів залу прийому - 8 шт.; бойлер для нагріву холодної води по вул. Б.Хмельницького, 24 та  рукомийник на бульв. Т.Шевченка, 26/4; приладдя для образотворчого мистецтва, іграшки, конструктори, абетки та 4 крісла-мішки  для оновлення дитячих кімнат обох приміщень ЦНАП; облаштовано усім необхідним кімнату матері та дитини; для адміністраторів 30 формених білих блузок та сорочок; дезінфектори та захисні маски.    

Підвищення компетентності працівників (навчання персоналу, тренінги та семінари для працівників ЦНАП, ротація персоналу, стажування):

Для підвищення фахового рівня працівники ЦНАП протягом року пройшли навчання на онлайн вебінарах Міністерства цифрової трансформації України та Офісу реформ адміністративних послуг:

1) «Як захистити себе від стресу»;

2) «Робота ЦНАП під час та після карантину»;

3) «Практичні аспекти надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин»;

4) «Як користуватись за стосунком «Дія» у ЦНАП»;

5) «Тиждень кіберпозитиву»;

6) «Моніторинг — шлях до підвищення якості адміністративних послуг вже сьогодні!»;

7) «Трансформація ЦНАП при РДА: успішні практики»;

8) «ЦНАП: використання Гіду з державних послуг»;

9) «Потреби осіб з інвалідністю при отриманні адмінпослуг»;

10) «ЦНАП: державна мова  при наданні адмінпослуг»;

11) «ЦНАП: особливості надання адмінпослуг іноземцям»;

12) «Практичні рекомендації щодо особливостей обслуговування людей з інвалідністю»;

13) «Надання правових послуг в Україні та можливості їх цифровізації. Презентація результатів дослідження»;

14) «Гендерний підхід в роботі ЦНАП».

13 лютого ЦНАП уклав угоди про співпрацю з кафедрою публічного адміністрування та кафедрою психології Міжрегіональної академії управління персоналом для проведення семінарів, тренінгів, екскурсій, конференцій, лекцій, різних видів практик та науково-дослідницьких робіт студентів. На підставі угоди у ЦНАП проходили виробничу практику студенти Міжрегіональної академії управління персоналом.

Протягом року для адміністраторів ЦНАП проведено 18 навчальних семінарів, 2 стажування, онлайн навчання від Київського міського центру перепідготовки та підвищення кваліфікації за спеціальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Діловодство та культура українського ділового мовлення» та «Проєктний менеджмент»; також працівники брали участь в онлайн конференціях.

Працівники ЦНАП протягом року проходили онлайн курс «Цифрова грамотність для державних службовців» з ознайомлення з особливостями функціонування безкоштовних сервісів Google для використання в професійній діяльності, в грудні започатковано проходження онлайн тесту з цього курсу «Цифрограм», 5 осіб вже отримали відповідні сертифікати.

Також, крім забезпечення основних функцій, у приміщеннях ЦНАП проводились екскурсії, тематичні виставки та акції, майстер-класи, надавались медичні послуги.

Перейти до спискуВерсiя для друку