Коли між показниками загальнобудинкового лічильника та сумою показників усіх квартирних приладів обліку утворюється велика різниця, ми маємо перевірити, чому так сталося, щоб уникнути плутанини в нарахуваннях. Для цього ми проводимо контрольне знімання показників квартирних лічильників.
У такому разі на під'їзді будинку заздалегідь розміщується відповідне оголошення, де вказано в який день і в який часовий проміжок контролери здійснюватимуть контрольне зняття показників.
Ми розуміємо, що під час карантину особисте спілкування з контролером не є бажаним, тому під час локдауну контрольне зняття показників у квартирах споживачів відбувається лише за взаємозгодою.
Якщо ви побачили на вашому будинку оголошення про контрольне зняття показників, але не бажаєте особисто контактувати з контролером,або в цей час вас не буде вдома, будь ласка, надішліть нам фотографії ваших лічильників на електронну пошту чи Скайп до будь-якого з Центрів обслуговування споживачів, контакти яких можна знайти тут.
Відправляючи фото, обов`язково вкажіть вашу адресу та контактний номер телефону.
Як проводиться опломбування лічильників під час карантину можна прочитати тут.
За інформацією: https://www.vodokanal.kiev.ua/