Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб
Відділ з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб 

Положення про відділ >>>

Начальник відділу

Кодак Людмила Валеріївна

тел: 235-20-53

каб. 202

Заступник начальника відділу

Фірсова Світлана Василівна

тел: 235-20-53

каб. 202

Головний спеціаліст

Глухенька Лариса Олександрівна

тел: 235-20-53

каб. 202

Головний спеціаліст

Шумило Олена Вікторівна

тел: 235-20-53

каб. 202

Провідний документознавець

Нестеренко Любов Григорівна

  

Провідний документознавець

Радченко Наталія Рубенівна

 

 

Провідний документознавець

Рябчун Наталія Миколаївна

 

 

Адреса

01054, м. Київ, бул. Т.Шевченка, 26/4

E-mail

 

Час роботи

понеділок - четвер з 9:00 до 18:00
п'ятниця з 9:00 до 16:45
перерва з 13:00 до 13:45

Основнi функцiї, напрямки роботи та завдання:

  1. Реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб в адміністративних межах Шевченківського району м.Києва.
  2. Формування та ведення Реєстру територіальної громади м. Києва (надалі – Реєстр) в адміністративних межах Шевченківського району м.Києва.
  3. Передача інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.
  4. Організовує виконання Конституції і законів України, указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та здійснює контроль за їх реалізацією, у сфері забезпечення свободи пересування та вільним вибором місця проживання в Україні.
  5. Забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб.
  6. Готує проєкти розпоряджень адміністрації, у визначених законом випадках – проєкти нормативно-правових актів з питань реалізації повноважень, віднесених до компетенції відділу.
  7. Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
  8. Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян, запити і звернення народних депутатів України та депутатів Київської міської ради.
  9. Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів.
  10. Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.
  11. Забезпечує захист персональних даних.
  12. Забезпечує ведення Реєстру, що передбачає проведення організаційно-правової підготовки та виконання в режимі записування таких дій: внесення запису про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/ перебування фізичної особи до бази даних Реєстру; внесення змін до персональних даних Реєстру.
  13. Веде облік усіх дій щодо зміни бази даних Реєстру, в порядку та за формою, що встановлені розпорядником Реєстру.
  14. Забезпечує відповідно до чинного законодавства захист Реєстру у процесі його створення та ведення.
  15. Надає на письмову вимогу особи інформацію про його персональні дані, внесені до Реєстру.
  16. Проводить перевірку некоректних відомостей Реєстру, виявлених розпорядником Реєстру.
  17. Здійснює обмін відомостями між Реєстрами різних територіальних громад для реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання особи у разі її вибуття з однієї адміністративно-територіальної одиниці та прибуття до іншої адміністративно-територіальної одиниці в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
  18. Надає відділу ведення Державного реєстру виборців відомості про виборців (осіб), на підставі яких здійснюється періодичне поновлення персональних даних Державного реєстру виборців, здійснює уточнення персональних даних виборців у порядку та в строки, визначені законодавством.
  19. Здійснює обмін інформацією між відділом та іншими органами державної влади, органами місцевого самоврядування за письмовою згодою особи, з метою надання їй адміністративної послуги. Забезпечує передачу персональних даних, внесених до Реєстру територіальної громади, без письмової згоди особи лише у випадках, передбачених законом.
  20. Опрацьовує документи в системі електронного документообігу «АСКОД».
  21. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є.
  22. Здійснює інші повноваження відповідно до законодавства, необхідні для  виконання покладених на нього завдань.
  23. Відділу заборонено збирати, вносити до Реєстру та зберігати в базі даних Реєстру відомості (персональні дані особи), не передбачені Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні».
Версiя для друку