Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб
Відділ з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації

Поштова адреса: 01054, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, 26/4.

кабінети 301, 304, 305, 307, 308, 315, 317.

 E-mail: [email protected] 

Положення про відділ >>>

ПІБ

Посада

Телефон

Кабінет

Берковець

Тетяна Іванівна

Начальник відділу - державний реєстратор

366-58-87

301

Лінцова

Вєроніка Юріївна

Державний реєстратор

366-58-96

315

Мазіна Марина Олександрівна

Державний реєстратор

366-58-93

308

Плетенець Марина Владиславівна

Державний реєстратор

366-58-92

307

Ушацька Наталя Валеріївна

Державний реєстратор

366-58-92

307

Шентак Людмила Віталіївна

Державний реєстратор

366-58-90

305

Шубіна Тетяна Яківна

Державний реєстратор

366-58-90

305

Алексєєнко Оксана Ариф гизи

Державний реєстратор

366-58-94

309

Єрмакова Леся Олегівна

Головний

спеціаліст

366-58-89

304

Заколодяжна Оксана Дмитрівна

Головний

спеціаліст

366-58-89

304

Котвіцька Світлана Вікторівна

Головний

Спеціаліст (архівний відділ)

366-58-97

317

Демуренко Світлана Михайлівна

Головний

Спеціаліст (архівний відділ)

366-58-97

317

Основнi функцiї, напрямки роботи та завдання:

  1. Реалізація державної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  2. Засвідчення факту створення та/або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття та/або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (далі – Закон про реєстрацію), шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
  3. Ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР).
  4. Формування та ведення реєстраційних справ.
  5. Здійснення прийому громадян, представників юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації змін до відомостей про юридичних осіб, що містяться в ЄДР та державної реєстрації зміни імені або місця проживання фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації припинення юридичних осіб, державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичними особами-підприємцями.
  6. Здійснення прийому документів для проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації змін до відомостей про юридичних осіб та державної реєстрації зміни імені або місця проживання фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації припинення юридичних осіб та державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичними особами-підприємцями, внесення записів до ЄДР стосовно зміни керівника, видів діяльності, інших відомостей про юридичну особу та фізичну особу-підприємця, що містяться в ЄДР та створення/закриття юридичною особою відокремлених структурних підрозділів.
  7. Перевірка комплектності документів на відсутність підстав для зупинення розгляду документів та підстав для відмови у державній реєстрації, їх відповідність вимогам Закону про реєстрацію.
  8. Здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  9. Проведення державної реєстрації змін до відомостей про юридичних осіб що містяться в ЄДР та державної реєстрації зміни імені або місця проживання фізичних осіб-підприємців.
  10. Формування, ведення та забезпечення зберігання протягом встановленого законодавством строку реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з подальшою їх передачею до архівної установи відповідно до діючого законодавства.
  11. Передача відповідно до Закону про реєстрацію до іншого органу реєстрації реєстраційних справ у разі зміни місцезнаходження юридичної особи, місця проживання фізичної особи-підприємця та передача документів відповідному суб’єкту державної реєстрації за результатами проведених дій за принципом екстериторіальності.
  12. Внесення до ЄДР відомостей про юридичну особу та її відокремлені підрозділи та про фізичну особу-підприємця; внесення змін до відомостей, що містяться в ЄДР про юридичну особу та її відокремлені підрозділи та фізичну особу-підприємця; внесення до ЄДР запису про припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем.
  13. Надання відомостей з ЄДР у вигляді витягів.
  14. Внесення записів до ЄДР щодо скасування реєстраційної дії.
  15. Надання документів з реєстраційних справ за ухвалою слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів та на підставі рішення суду про витребування документів з реєстраційних справ. Організація виготовлення копій (сканованих копій) документів, що вилучаються.
  16. Здійснення інших дій, передбачених Законом про реєстрацію та нормами чинного законодавства України.
  17. Розгляд в установленому законодавством порядку звернень громадян, які стосуються компетенції відділу.
  18. Опрацювання запитів і звернень народних депутатів України та депутатів Київської міської ради, запитів юридичних осіб.
  19. Здійснення представництва в судових органах інтересів державного реєстратора з питань, віднесених до компетенції відділу.
  20. Забезпечення здійснення заходів щодо запобігання та протидії корупції.

Графік прийому та видачі документів:

Прийом та видача документів з усіх питань, що передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» здійснюється адміністраторами Управління (Центру) надання адміністративних послуг Шевченківського району.

Реквізити рахунків для оплати послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців >>>

Версiя для друку