Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ роботи із зверненнями громадян
Відділ роботи із зверненнями громадян

Положення про відділ >>>

Начальник відділу

Чорній Ірина Миколаївна

тел: 366-58-53

каб. 208

Заступник начальника

Новікова Світлана Василівна

тел: 366-58-53

каб. 208

Головний спеціаліст

Савчук Світлана Вікторівна

тел: 366-58-53

каб. 208

Головний спеціаліст

Чмих Наталія Анатоліївна 

тел: 366-58-53

каб. 208

Видача листів

 

тел: 366-58-53

Адреса

         01054, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 24

E-mail

[email protected]

Час роботи

понеділок - четвер з 8:00 до 17:00
п'ятниця з 8:00 до 15:45
перерва з 12:00 до 12:45

Графік прийому громадян (прийом заяв та видача листів)

понеділок - четвер з 8:00 до 16:45
п'ятниця з 8:00 до 15:45
перерва з 12:00 до 12:45

Відділ роботи із зверненнями громадян є структурним підрозділом Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та входить до її апарату, створюється і ліквідується відповідно до структури Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації. Відділ підпорядковується керівнику апарату Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.

У своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України,  актами  Верховної Ради України, постановами Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), розпорядженнями Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, Положенням про відділ роботи із зверненнями громадян Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, Порядком розгляду звернень громадян та Порядком організації особистого прийому громадян в Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації.

Основними завданнями відділу є:

1. Забезпечення чіткої роботи щодо розгляду звернень громадян у Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації.

2. Організація особистого прийому громадян головою Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.

Особистий прийом головою Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації проводиться за попереднім записом, що здійснюється у відділі роботи із зверненнями громадян:

- щовівторка з 9.00 до 13.00;

- щоп'ятниці з 9.00 до 13.00;

Запис на прийом здійснюється не менше ніж за тиждень до дати проведення прийому, а у випадку, коли питання заявника потребує негайного вирішення, не менше ніж за два робочих дні до дати проведення прийому.

Питання, якщо воно не потребує негайного вирішення, або розгляду особисто головою райдержадміністрації, повинно попередньо розглядатися першим заступником, заступниками голови або керівником апарату райдержадміністрації згідно з тимчасовим розподілом обов'язків.

З метою якісного опрацювання звернень громадян під час особистого прийому, прийом голови, першого заступника голови, заступників голови, керівника апарату Шевченківської районної  в місті Києві державної адміністрації проходить за попереднім записом.

3. Підготовка інформаційно-аналітичних та довідкових матеріалів з питань своєчасного розгляду звернень громадян та організації особистого прийому громадян для голови, першого заступника голови, заступників  голови, керівника апарату Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та Управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської  ради (Київської міської державної адміністрації).

4. Щотижневе та щомісячне інформування голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації про стан виконавської дисципліни та дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян» у структурних підрозділах Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та комунальних підприємствах району.

5. Підготовка проектів розпоряджень і доручень голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації з питань, що належать до компетенції Відділу.

Вимоги до оформлення звернень громадян

Відповідно до ст.5 Закону України «Про звернення громадян»:

Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань. 

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформленні відповідно до чинного законодавства.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Зразок заяви для оформлення звернень громадян

Версiя для друку