Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ організації діловодства
Відділ організації діловодства

Положення про відділ >>>

Начальник відділу

Прилипко Ірина Віталіївна

тел: 366-58-16

каб. 512

Заступник начальника відділу

Калинчук Ольга Борисівна

тел: 366-58-17

каб. 512

Головний спеціаліст

Мигач Ірина Анатоліївна

тел:  366-58-17

Каб. 512

Провідний документознавець

Клименко Тетяна Вікторівна

тел:  366-58-17

каб. 512

Провідний документознавець

Кісіль Ганна Василівна

тел:  366-58-17

каб. 512

Провідний документознавець

Ільченко Анастасія Артемівна

тел:  366-58-17

каб. 512

Адреса

         01054, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 24

E-mail

[email protected]

[email protected] (публічні запити)

Прийом та видача кореспонденції

З понеділка по  четвер з 10:00 до 13:00, з 14:00 до 16:00

 п’ятниця з 10:00 - 13:00

14:00 - 15:00

Час роботи

понеділок - четвер з 8:00 до 17:00
п'ятниця з 8:00 до 15:45
перерва з 12:00 до 12:45

Відповідно пункту 19 Протоколу № 2, напрацьованого під час позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій 10.03.2020 щодо стану забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення України та заходів стосовно стабілізації епідемічної ситуації, спричиненої коронавірусом COVID-19, Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація повідомляє про скасування до особливого розпорядження проведення особистих прийомів громадян в підрозділах адміністрації з 17 березня 2020 року.

Прийом кореспонденції здійснюється:

  • електронною поштою на адресу: [email protected]
  • поштою на адресу: вул. Богдана Хмельницького, 24, м. Київ, 01054.
  • через скриньку для прийому кореспонденції, яка знаходиться на першому поверсі адміністрації на вул. Богдана Хмельницького, 24

Основнi функцiї, напрямки роботи та завдання:

  1. Організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, рішень Київської міської ради, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), інших нормативно-правових актів та здійснює контроль за їх реалізацією;
  2. забезпечує дотримання єдиних вимог  щодо підготовки документів  та організації  роботи  з ними, в тому числі, із застосуванням систем  електронного документообігу;
  3. здійснює методичне керівництво та контроль за дотриманням установленого порядку  роботи  з документами в структурних підрозділах Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації;
  4. формує зведену номенклатуру справ адміністрації;
  5. здійснює реєстрацію та веде облік документів, в тому числі, з грифом «Для службового користування» та мобілізаційних документів;
  6. організовує документообіг, формування справ, їх зберігання та підготовку до передачі до архівного підрозділу;
  7. проводить перевірку стану діловодства у структурних підрозділах Шевченківської районної  в місті Києві державної адміністрації, а також на підприємствах, установах, організаціях, що належить до сфери її управління;
  8. здійснює приймання, попередній розгляд та реєстрацію службових документів адресованих адміністрації та передає їх голові, першому заступнику голови, заступникам голови та керівнику апарату адміністрації згідно з розподілом обов’язків;
  9. здійснює реєстрацію службової вихідної кореспонденції за підписом голови, першого заступника голови, заступника голови та керівника апарату адміністрації та забезпечує її відправлення засобами поштового зв’язку;
  10. бере участь у впровадженні та використанні інформаційно-телекомунікаційної системи діловодства в установі;
  11. надає методичну допомогу апарату, структурним підрозділам адміністрації з питань організації діловодства та роботи системи електронного документообігу;
  12. розробляє проекти розпоряджень голови з питань, що належать до компетенції відділу;
  13. готує інформаційні та аналітичні матеріали  з питань діловодства;
  14. розглядає в установленому законодавством  порядку звернення громадян;
  15. опрацьовує запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад;
  16. організовує роботу з запитами на інформацію, забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;
  17. здійснює контроль за наданням, структурними підрозділами адміністрації, відповідей на запити на інформацію в порядку та у строки, визначені чинним законодавством;
  18. забезпечує щомісячне та щорічне оприлюднення звітів щодо задоволення запитів на інформацію на субвеб-сайті адміністрації;
  19. забезпечує у межах своїх повноважень захист персональних даних;
  20. забезпечує процес опрацювання проектів розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що підлягають погодженню з адміністрацією як із заінтересованим органом;
  21. здійснює контроль за дотриманням встановлених вимог до підготовки та погодження проектів розпоряджень голови Шевченківської районної  в місті Києві державної адміністрації;
  22. здійснює реєстрацію та випуск розпоряджень голови адміністрації;
  23. здійснює інші передбачені законодавством повноваження.
Версiя для друку