Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ обліку та розподілу житлової площі
Відділ обліку та розподілу житлової площі 

Положення про відділ >>>

Зміни до положення про відділ >>>

Начальник відділу

Ільченко Наталія Володимирівна

тел: 366-59-16

каб. 414

Заступник начальника

Чернявська Ольга Семенівна

тел: 366-59-18

каб. 417

Головний спеціаліст

Полтавцева Лариса Едуардівна

тел: 366-59-17

каб. 416

Головний

спеціаліст

Желябова Тетяна Михайлівна

тел: 366-59-15

каб. 413

Головний спеціаліст

 Братишевич Ірина Іванівна

тел:366-58-72

каб. 418

Головний спеціаліст

Крижанівський Сергій Михайлович

тел: 366-59-19

каб. 418

 Адреса

 01030, м. Київ, б-р Т. Шевченка, 26/4, 4 поверх 

E-mail

[email protected]

Години прийому

       понеділок - четвер з 9:00 до 18:00
п'ятниця з 09:00 до 16:45
перерва з 13:00 до 13:45

Організаційна структура:

Заступник начальника відділу - ЧЕРНЯВСЬКА Ольга Семенівна

  •  прийом з житлових питань організацій, підприємств та установ району кабінет № 417, тел. 366-59-18

Головний спеціаліст – ПОЛТАВЦЕВА Лариса Едуардівна

  • прийом з питань зарахування на квартирний облік,
  • прийом з питань взяття на облік громадян, які потребують надання житлового приміщення з фондів житла  для тимчасового проживання для внутрішньо переміщених осіб.
  • прийом з питань зміни договорів найму житла.
  • кабінет № 416, тел.366-59-17

Головний спеціаліст – КРИЖАНІВСЬКИЙ Сергій Михайлович

  • видача довідок про перебування на квартирному обліку.
  • прийом з питань внесення змін до справ квартирного обліку.
  • кабінет № 418, тел. 366-59-19

Головний спеціаліст – Братишевич Ірина Іванівна

  • прийом з питань зміни договорів найму житла,
  • кабінет № 418, тел. 366-58-72

Головний спеціаліст – ЖЕЛЯБОВА Тетяна Михайлівна

  • прийом заяв та документів щодо видачі ордерів мешканцям гуртожитків.
  • прийом з питань зарахування на соціальний квартирний облік.
  • прийом заяв для участі у програмі змішаного фінансування 
  • запис на прийом до начальника відділу обліку та розподілу житлової площі.
  • кабінет № 413, тел. 366-59-15

 Основнi функцiї та напрямки роботи:

1. Реалізація державної політики у сфері забезпечення громадян району  житловою площею.

2. Надання адміністративних послуг відвідувачам Центру надання адміністративних послуг.

3. Організаційне забезпечення діяльності громадської комісії з житлових питань при Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації.

4. Здійснення підготовки проектів розпоряджень голови адміністрації з питань: - взяття громадян на квартирний облік;

  • надання громадянам житлової площі;
  • надання службових житлових приміщень та виключення їх із числа службових;
  • зміни умов договорів найму та розділу особових рахунків.

5. Здійснення контролю за виконанням житлового законодавства підприємствами, установами та організаціями щодо обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов та перебувають на обліку за місцем роботи.

6. Ведення обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, соціального квартирного обліку та автоматизовану базу даних системи «Квартвідділ» в Шевченківському районі м. Києва.

7. Здійснення обліку отриманої громадянами житлової площі в новобудовах міста, поточного звільнення, службового житла, а також житла соціального призначення

8. Надання консультацій представникам підприємств, установ та організацій щодо оформлення документів з житлових питань.

9. Оформлення та організація видачі громадянам ордерів на житлову площу та витягів із розпоряджень Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.

10. Проведення щорічної перереєстрації громадян, які перебувають на квартирному обліку та соціальному квартирному обліку, в ході якої перевіряються їх облікові дані.

11. Розгляд листів, заяв, скарг.

У своїй діяльності відділ керується:

  1. Конституцією України;
  2. Житловим кодексом України;
  3. Законами України „Про місцеві державні адміністрації", „Про місцеве самоврядування в Україні", „Про столицю України", „Про звернення громадян", „Про власність", „Про приватизацію державного житлового фонду" та інші;
  4. Постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Укази Президента України, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування в частині, що відносяться до компетенції управління;
  5. Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 31.01.2011 № 121 «Про реалізацію районними в місті Києві державними адміністраціями окремих повноважень».

Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2014 № 1017 «Про деякі питання розподілу житлової площі в місті Києві».

Версiя для друку