Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ обліку та розподілу житлової площі
Відділ обліку та розподілу житлової площі 

Начальник відділу

 ІЛЬЧЕНКО

 Наталія Володимирівна

   т. 235-70-95

E-mail:

nataliia.ilchenko@shev.kmda.gov.ua

каб. 414

Заступник начальника

ЧЕРНЯВСЬКА

Ольга Семенівна

т. 234-14-44

E-mail:

olga.cherniavska@shev.kmda.gov.ua

каб. 417

Головний спеціаліст

ПОЛТАВЦЕВА

Лариса Едуардівна

т. 288-08-76

(факс)

E-mail:

larysa.poltavtseva@shev.kmda.gov.ua

каб. 416

Головний

спеціаліст

ЖЕЛЯБОВА

Тетяна Михайлівна

т. 235-70-95

E-mail:

tetiana.zheliabova@shev.kmda.gov.ua

каб. 413

Головний спеціаліст

ЩЕРБЕНКО

Олена Анатоліївна

т. 234-69-12

E-mail:

olena.shcherbenko@shev.kmda.gov.ua

каб. 411

Головний спеціаліст

КРИЖАНІВСЬКИЙ

Сергій Анатолійович

т. 234-85-41

каб. 418

 Адреса

 01030, м. Київ, б-р Т. Шевченка, 26/4, 4 поверх

 

 

Години прийому

       понеділок - четвер з 9.00 до 18.00

п'ятниця з 9.00 до 16.45

перерва з 13.00 до 13.45

  

Організаційна структура:

Заступник начальника відділу - ЧЕРНЯВСЬКА Ольга Семенівна

  • прийом з житлових питань організацій, підприємств та установ району кабінет № 417, тел. 234-14-44

Головний спеціаліст – ПОЛТАВЦЕВА Лариса Едуардівна

  • прийом з питань зарахування на квартирний облік,
  • прийом з питань прийняття заяв громадян та ведення діловодства.
  • кабінет № 416, тел.факс: 288-08-76

Головний спеціаліст – КРИЖАНІВСЬКИЙ Сергій Михайлович

  • видача довідок про перебування на квартирному обліку.
  • прийом з питань внесення змін до справ квартирного обліку.
  • кабінет № 418, тел. 234-85-41

Головний спеціаліст – ЩЕРБЕНКО Олена Анатоліївна

  • прийом з питань зміни договорів найму житла,
  • кабінет № 411, тел. 234-69-12

Головний спеціаліст – ЖЕЛЯБОВА Тетяна Михайлівна

  • прийом заяв та документів щодо видачі ордерів мешканцям гуртожитків.
  • запис на прийом до начальника відділу.
  • кабінет № 413, тел. 235-70-95 

 Основнi функцiї та напрямки роботи:

1. Реалізація державної політики у сфері забезпечення громадян району  житловою площею.

2. Надання адміністративних послуг відвідувачам Центру надання адміністративних послуг.

3. Організаційне забезпечення діяльності громадської комісії з житлових питань при Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації.

4. Здійснення підготовки проектів розпоряджень голови адміністрації з питань: - взяття громадян на квартирний облік;

- надання громадянам житлової площі;

- надання службових житлових приміщень та виключення їх із числа службових;

 - зміни умов договорів найму та розділу особових рахунків.

5. Здійснення контролю за виконанням житлового законодавства підприємствами, установами та організаціями щодо обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов та перебувають на обліку за місцем роботи.

6. Ведення обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, соціального квартирного обліку та автоматизовану базу даних системи «Квартвідділ» в Шевченківському районі м. Києва.

7. Здійснення обліку отриманої громадянами житлової площі в новобудовах міста, поточного звільнення, службового житла, а також житла соціального призначення

8. Надання консультацій представникам підприємств, установ та організацій щодо оформлення документів з житлових питань.

9. Оформлення та організація видачі громадянам ордерів на житлову площу та витягів із розпоряджень Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.

10. Проведення щорічної перереєстрації громадян, які перебувають на квартирному обліку та соціальному квартирному обліку, в ході якої перевіряються їх облікові дані.

11. Розгляд листів, заяв, скарг.

 

У своїй діяльності відділ керується:

  1. Конституцією України;
  2. Житловим кодексом України;
  3. Законами України „Про місцеві державні адміністрації", „Про місцеве самоврядування в Україні", „Про столицю України", „Про звернення громадян", „Про власність", „Про приватизацію державного житлового фонду" та інші;
  4. Постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Укази Президента України, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування в частині, що відносяться до компетенції управління;
  5. Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 31.01.2011 № 121 «Про реалізацію районними в місті Києві державними адміністраціями окремих повноважень».

Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2014 № 1017 «Про деякі питання розподілу житлової площі в місті Києві».

Версiя для друку