Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ контролю
Відділ контролю

Положення про відділ >>>

Начальник відділу

Калугіна Олена Дмитрівна

тел: 366-58-28

каб. 412

Головний спеціаліст

Саєнко Людмила Олексіївна

тел: 366-58-28

каб. 412

Адреса

01054, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 24

E-mail

[email protected]

Час роботи

понеділок - четвер з 8:00 до 17:00
п'ятниця з 8:00 до 15:45
перерва з 12:00 до 12:45

Основнi функцiї та напрямки роботи:

  1. Організація і здійснення контролю за виконанням Законів України, Указів, розпоряджень та доручень Президента України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів україни, запитів і звернень народних депутатів України, розпоряджень Київської міської та Шевченківської районної у м.Києві державних адміністрацій, вказівок та доручень голів Київської міської та Шевченківської районної державних адміністрацій та їх заступників;
  2. Надання методичної допомоги у разі звернення відділам, управлінням та службам райдержадміністрації, підприємствам, організаціям та установам району незалежно від форм власності в організації роботи з документами та контролю за їх виконанням;
  3. Аналіз та узагальнення у визначені терміни письмової інформації для Голови райдержадміністрації, його заступників про хід виконання розпоряджень, вказівок, доручень та контрольних службових документів;
  4. Ведення в установленому порядку обліку та контролю за термінами виконання завдань, реалізація яких передбачена відповідними актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, дорученнями Голови Адміністрації Президента України, актами центральних органів виконавчої влади та розпорядженнями і дорученнями Голови міської та районної державних адміністрацій, їх заступників, контроль за виконанням яких покладено на відділ. У разі необхідності розробляється план контролю, у якому визначаються проміжні контрольні терміни стану виконання завдань;
  5. Доповідання Голові райдержадміністрації та його заступникам про хід виконання завдань, зазначених у документах, для розгляду та прийняття відповідних рішень;
  6. Зняття з контролю виконані документи на підставі письмового звіту про їх виконання за письмовим дозволом Голови адміністрації або його заступників (відповідно до розподілу обов’язків);
  7. Аналіз стану виконання документів в управліннях, відділах та службах райдержадміністрації та установах району. Про результати доповідає письмово Голові райдержадміністрації та його заступникам. При необхідності доповідає про стан виконавської дисципліни на апаратних нарадах.

Відділ керується у своїй роботі Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, Указами Президента України, декретами, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської та районної рад, розпорядженнями Київської міської та районної адміністрацій, Інструкцією з діловодства та Регламентом виконавчого органу Шевченківської районної в м. Києві ради, Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації.

Версiя для друку