Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Управління (Центр) надання адміністративних послуг
Управління (Центр) надання адміністративних послуг

Штатний розпис Управління (Центру) надання адміністративних послуг >>>

Структура та чисельність Управління (Центру) надання адміністративних послуг >>>

Положення про управління >>> 

Управління (Центр) надання адміністративних послуг

Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації

01054, м. Київ, бульв. Т.Шевченка, 26/4

електронна пошта: [email protected]

          фейсбук: @cnap19

Начальник Управління (Центру)

ПУРГІНА Олена Валеріївна

 

366-59-10

 

Каб. 104

Відділ надання адміністративних послуг та передачі документів

бульв. Т.Шевченка, 26/4

Заступник начальника Управління (Центру) - начальник відділу

 

Каб. 108

Адміністратор

Кальченко Тетяна Володимирівна

 

Зал прийому

Адміністратор

МАСЛАК Ірина Іванівна

 

Зал прийому

Адміністратор

Ткачук Євген Анатолійович

 

Зал прийому

Адміністратор

Каніщева Габріелла Михайлівна

 

Зал прийому

Адміністратор

Кравчук Анна Миколаївна

 

Зал прийому

Адміністратор

Міщенко Віра Вячеславівна

 

Каб. 203

Відділ замовлення адміністративних послуг та передачі документів

вул. Б.Хмельницького, 24

Начальник відділу

 

 

Заступник начальника відділу – адміністратор відділу

СКЛЯР Алла Вікторівна

366-59-11

Зал № 1

Адміністратор

Антонюк Наталія Василівна

366-59-11

Зал № 1

Адміністратор

Трипак Галина Василівна 

366-59-11

Зал № 1

Адміністратор

НІЦЕВИЧ Емілія Олегівна

366-58-99

Зал № 2

Адміністратор

Матенчук Світлана Іванівна

 

366-59-11

Зал № 1

Адміністратор

СИЧОВА Наталія Миколаївна

366-58-99

Зал № 2

Адміністратор

МЕДВЕДЄВА Ольга Сергіївна

366-59-11

Зал № 1

Відділ правового забезпечення та

контролю надання адміністративних послуг

вул. Б.Хмельницького, 24

Начальник відділу

ДРУЗЕНКО Марія Петрівна

366-58-73

Каб. 509

Адміністратор

Сіроштан Галина Олександрівна

366-58-73

Каб. 509

Відділ видачі готових документів

бульв. Т.Шевченка, 26/4; вул.Б.Хмельницького, 24

Начальник відділу

Романченко Олеся Володимирівна

 

366-58-68

 

Каб. 109

Адміністратор

Бутова Світлана Анатоліївна

 

366-58-68

 

Каб. 109

Адміністратор

Гаврилюк Ігор Петрович

 

366-58-68

 

Каб. 109

Адміністратор

Дакал Василь Володимирович

 

366-58-98

Зал № 3

Б.Хмельниць-кого, 24

Адміністратор

Власенко Ніна Петрівна

 

366-58-98

Зал № 3

Б.Хмельниць-кого, 24

Відділ організаційного забезпечення

бульв. Т.Шевченка, 26/4

Начальник відділу

Скляренко Тетяна Олександрівна

 

366-58-69

 

Каб. 204

Адміністратор

Соболь Катерина Ігорівна

 

366-58-69

 

Каб. 204

Головний спеціаліст

ВОВК Олена Володимирівна

 

 

Відділ інформаційного забезпечення

бульв. Т.Шевченка, 26/4, вул.Б.Хмельницького, 24

Начальник відділу

СТУКАЧ Марина Сергіївна

366-58-69

Каб. 103

Заступник начальника відділу-адміністратор відділу

КОВАЛЕНКО Ганна Сергіївна

366-58-99

Рецепція Б.Хмельниць-кого, 24

Адміністратор

СТОЛЯРЧУК Мирослава Анатоліївна

366-58-99

Рецепція Б.Хмельниць-кого, 24

Адміністратор

МЕДВІДЬ Сергій Степанович

366-58-99

Б.Хмельниць-кого, 24

Відділ ресурсного забезпечення

та моніторингу надання адміністративних послуг

бульв. Т.Шевченка, 26/4

В.о. начальника відділу

СКОРИК Світлана Олександрівна

366-58-69

Каб. 103

Адміністратор

Яценко Анастасія Сергіївна

366-58-69

Каб. 509

Сектор бухгалтерського обліку та звітності

вул. Б.Хмельницького, 24

Завідувач сектору – головний бухгалтер

ДІДОВЕЦЬ Алла Петрівна

366-58-73

Каб. 509

Головний спеціаліст

ГОРБАЧ Тетяна Іванівна

366-58-73

Каб. 509

Сектор з питань управління персоналом

вул. Б.Хмельницького, 24

Завідувач сектору

САФ’ЯНОВА Лілія Вікторівна

366-58-73

Каб. 509

Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.Основнi функцiї, напрямки роботи та завдання:

  1. Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
  2. Участь у підготовці пропозицій до проекту Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на відповідний рік.
  3. Участь у підготовці пропозицій щодо проекту бюджету міста Києва.
  4. Забезпечення ефективного і цільового використання бюджетних коштів.
  5. Розроблення проектів розпоряджень Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.
  6. Підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів для подання їх голові Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.
  7. Забезпечення здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
  8. Участь у підготовці проектів угод, договорів, меморандумів, протоколів тощо у межах повноважень Управління (Центру).
  9. Розгляд в установленому законодавством порядку звернень громадян.
  10. Опрацювання запитів і звернень народних депутатів України та депутатів Київської міської ради.
  11. Забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Управління (Центр).
  12. Інформування населення про стан здійснення визначених законом повноважень.
  13. Забезпечення в межах повноважень реалізації державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом та відкритих інформаційних ресурсів.
  14. Участь у вирішенні відповідно до вимог законодавства колективних трудових спорів (конфліктів).
  15. Забезпечення захисту персональних даних.
  16. Здійснення інших передбачених законодавством повноважень.
Версiя для друку