Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб  →  Реквізити рахунків для оплати послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

РЕКВІЗИТИ РАХУНКІВ ДЛЯ ОПЛАТИ ПОСЛУГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ (чинні з 01.01.2022 року)

 

ГУК у м. Києві/

Шевченк.р-н

37993783

Казначейство України (ЕАП)

 

UA 448999980314020501000026011

22010300

Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

ГУК у м. Києві/

Шевченк.р-н

37993783

Казначейство України (ЕАП)

UA528999980314010540000026011

22012900

Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

ГУК у м.Києві/

Шевченк.р-н

37993783

Казначейство України (ЕАП)

UA798999980333229300041026011

22012700

Плата за надання відомостей з ЄДР, за одержання інформації з інших державних реєстрів, держателем яких є центральний орган виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної правової політики та центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сферах державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

РОЗМІР АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ ТА ПЛАТИ ЗА НАДАННЯ ВІДОМОСТЕЙ:

  • за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу – 740,00 грн.+ за видачу виписок (у випадках, визначених законом);
  • за державну реєстрацію змін до відомостей про ФОП – 250,00 грн.;
  • за державну реєстрацію змін до відомостей про благодійну організацію – 250,00 грн.);
  • за виправлення помилки з вини заявника (для юридичних осіб – 220 грн., для ФОП – 70 грн.);
  • за отримання витягу в паперовій формі – 120,00 грн.;
  • за отримання копії документа, що міститься в реєстраційній справі в паперовій формі – 170,00 грн. (за кожний документ).

ПЛАТА ЗА СКОРОЧЕННЯ СТРОКІВ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ:

  • до 6 годин – у двократному розмірі адміністративного збору (для юридичних осіб – 1490 грн, для ФОП – 500 грн);
  • до 2 годин – у п’ятикратному розмірі адміністративного збору (для юридичних осіб – 3720 грн, для ФОП – 1240 грн).

Державна реєстрація у скорочені строки проводитися виключно за бажанням заявника у разі внесення ним додатково до адміністративного збору відповідної плати у зазначених розмірах.

Додатково у випадках відповідно до ч.4 ст.25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» адміністративний збір за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу збільшується на добуток 21,02 грн.*х, де х- кількість осіб, яким повинна бути видана (направлена поштою) виписка.

У ВИПАДКУ ВІДМОВИ В ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ АДМІНІСТРАТИВНИЙ ЗБІР ТА ПЛАТА ЗА ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ У СКОРОЧЕНІ СТРОКИ НЕ ПОВЕРТАЮТЬСЯ.

Версiя для друку