Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Дані, які вносяться до декларації про доходи та майновий стан
Дані, які вносяться до декларації про доходи та майновий стан:
  • нарахована заробітна плата;

  • інші грошові виплати, які мають систематичний характер;

  • стипендії, пенсії, допомога;

  • доходи від підприємницької діяльності та іншої незалежної професійної діяльності;

  • усі види винагород, які виплачуються штатним (позаштатним) літературним працівникам, художникам, фотокореспондентам та іншим особам з фонду авторського гонорару;

  • матеріальне забезпечення на випадок безробіття;

  • доходи від здавання житлового приміщення (будинку) або інших будов у найм або в оренду;

  • натуральна оплата праці;

  • грошове забезпечення військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби;

  • суми, які виплачуються в порядку відшкодування шкоди, заподіяної працівникові за ушкодження його здоров'я, що пов'язане з виконанням ним трудових обов'язків;

  • заробіток учнів та студентів, які поєднують навчання з постійною роботою на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності та господарювання;

  • одержані аліменти;

  • заробіток осіб, які працювали у фізичних осіб. При цьому натуральна частина заробітної плати цих осіб також включається до їх сукупного доходу;

  • доходи від особистого селянського господарства, земельних ділянок, наданих для ведення городництва, сінокосіння, випасання худоби, та земельної частки (паю), виділеної внаслідок розпаювання землі;

  • допомога у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю;

  • інші доходи, які підлягають оподаткуванню відповідно до законодавства.

Майновий стан - це:
  • відомості про власника житла (П.І.Б., місце реєстрації, контактний телефон);

  • відомості про осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні, та членів їх сімей, що проживають окремо (дружина, чоловік, неповнолітні діти: П.І.Б., ступінь родинного зв'язку, дата народження, ідентифікаційний номер);

  • відомості про інші житлові приміщення, що перебувають у власності або володінні зареєстрованих у житловому приміщенні осіб та членів їх сімей, що проживають окремо (дружини, чоловіка, неповнолітніх дітей). Якщо людина має дачний будинок у садовому товаристві, то це не впливає на право отримувати субсидію, оскільки такі приміщення не є житловими. Але ті дачні будинки в селі, що зареєстровані в БТІ як житлові приміщення, враховуються при визначенні права на субсидію. При цьому враховується площа цих приміщень;

  • кількість транспортних засобів, які зареєстровані в установленому порядку та перебувають у власності зареєстрованих у житловому приміщенні осіб та членів їх сімей, що проживають окремо (дружини, чоловіка, неповнолітніх дітей), крім автомобілів, отриманих через органи праці та соціального захисту населення;

  • відомості про земельні ділянки, що перебувають у власності або володінні (користуванні) зареєстрованих у житловому приміщенні осіб;

  • відомості про витрати на придбання товарів довгострокового вжитку, майна, оплату послуг, які здійснені протягом 12 місяців перед зверненням за субсидією.

Версiя для друку