Головна  →  Е-місто  →  Адмінпослуги  →  ЦНАП

08.11.2019

До відома суб’єктів звернень!

Консультації з питань реєстрації/внесення змін до відомостей юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців надаються (із застосуванням електронної черги) за адресою: бульв. Т. Шевченка, 26/4, в каб. 101:

Щоденно в робочі дні: з 09.00 до 18.00;

Обідня перерва: з 13.00 до 13.45

П’ятниця: з 09.00 до 13.00


05.11.2019

До уваги відвідувачів ЦНАП!

Видача готових результатів адміністративних послуг по бульв. Т. Шевченка, 26/4 здійснюється в кабінеті 109.

Телефон 234 – 92 - 62


28.10.2019

В Центрі надання адміністративних послуг відбулось навчання адміністраторів з питань надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських об’єднань та профспілкових організацій

Навчання провела головний спеціаліст відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції в м. Києві Буханевич Юлія. Розглянуті питання переліків документів, що подаються суб’єктами звернень для первинної реєстрації громадських об’єднань та профспілкових організацій та при внесенні змін до відомостей про них. Також узгоджено процес взаємодії ЦНАП із суб’єктом надання зазначених адміністративних послуг, розглянуто інформаційні та технологічні картки цих послуг, заповнення форм заяв, сканування документів; та нормативні документи в цій сфері.


25.10.2019

В Центрі надання адміністративних послуг відбувся семінар для адміністраторів «Повноваження адвоката в державних органах»

В Центрі надання адміністративних послуг відбувся семінар для адміністраторів «Повноваження адвоката в державних органах»

Спікерами заходу виступили адвокати: Надія Корінна – голова Всеукраїнської професійної спілки адвокатів України, член Ради адвокатів міста Києва, член ради громадського контролю при Державному Бюро Розслідувань; Олександр Вознюк – голова Адвокатського об’єднання «Право та Закон», член Ради адвокатів міста Києва. Були розглянуті питання повноважень адвоката в державних органах і в судовому процесі, які документи підтверджують повноваження адвоката; що таке адвокатський запит, як він опрацьовується і як на нього відповідати; що таке адвокатська етика і які дії вчиняються, коли вона порушується. Також були обговорені конкретні ситуації, які виникають у адміністраторів ЦНАП при прийомі документів від заявників.

Захід був цікавим та насиченим, адміністратори отримали нові знання та підвищили свою компетентність в юридичних аспектах надання адміністративних послуг.

Дякуємо всім учасникам за плідну роботу!!! Все буде ЦНАП!!!


18.10.2019

Семінар для адміністраторів з питань надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації бізнесу в Центрі надання адміністративних послуг

В Центрі надання адміністративних послуг відбувся семінар для адміністраторів з питань надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації бізнесу, який провів начальник відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Віталій Желінський.

Оскільки з 08.10.2019 прийом документів у сфері бізнесу здійснюється виключно через ЦНАП, виникла нагальна необхідність відпрацювати питання, що виникають в процесі виконання повноважень, а саме: оптимізація процесу прийому-передачі пакетів документів та видачі результатів надання послуг; надання консультацій заявникам про комплектність документів, правильність заповнення відповідних форм; належна якість сканування документів заявника тощо. Також розглянуті нормативні акти, що регламентують діяльність адміністраторів і державних реєстраторів у сфері державної реєстрації бізнесу.


09.10.2019

До уваги заявників!

Графік роботи ЦНАП у вихідні та святкові дні жовтня 2019 року

відповідно до статті 73 Кодексу законів про працю України:

 

12 жовтня (субота) – 9:00 - 18:00

13 жовтня (неділя) – вихідний

14 жовтня (понеділок) – вихідний

Всі документи, прийняті у передсвяткові робочі дні, будуть передані суб’єктам надання адміністративних послуг у перший робочий день після загальнодержавних святкових та вихідних днів.


25.09.2019

До уваги відвідувачів ЦНАП !

ЩОВІВТОРКА  з 15.00 до 17.00 

фахівцями відділення управління

виконавчої дирекції Фонду соціального

страхування України у м. Києві

надаються консультації

з актуальних питань соціального страхування:

 

-    оплата листів тимчасової непрацездатності, у тому числі у зв’язку із вагітністю та пологами;

-    оформлення допомоги на поховання;

-    відшкодування збитків за нещасні випадки на виробництві;

-    оздоровлення та реабілітація застрахованих осіб (санаторно-курортне лікування) та інше

в приміщенні ЦНАП по

бульв. Т. Шевченка, 26/4,

зал очікування


 02.09.2019

В Центрі надання адміністративних послуг Шевченківського району відбувся семінар для адміністраторів з питань надання адміністративних послуг у сфері житлових питань

30 серпня 2019 року в Центрі надання адміністративних послуг відбувся семінар для адміністраторів з питань надання адміністративних послуг у сфері житлових питань, організований відділом обліку та розподілу житлової площі – суб’єктом надання адміністративних послуг з житлових питань.

У ході семінару обговорені проблемні питання, з якими стикаються адміністратори ЦНАП при прийомі документів для зазначених послуг, а також розглянуті загальні питання щодо житлових прав та обов’язків громадян, призначення жилих будинків та приміщень, забезпечення громадян житловими приміщеннями, користування ними, а також користування гуртожитками, службовими приміщеннями, живими приміщеннями у будинках житлово-будівельних кооперативів, соціального квартирного обліку, державних програм «доступне житло» (70х30 та 50х20х30) тощо.

Мета семінару - підвищення фахового рівня адміністраторів ЦНАП для ефективної організації роботи з відвідувачами.

 

В ЦНАП Шевченківського району проведено семінар з питань надання адміністративних послуг у сфері приватизації

30 серпня 2019 року в Центрі надання адміністративних послуг відбувся семінар для адміністраторів з питань надання адміністративних послуг у сфері приватизації, який провела начальник відділу (органу) приватизації державного житлового фонду Управління житлово-комунального господарства Ганна Кошманова.      

На семінарі адміністратори розглянули особливості приватизації житла у 2019 році, оскільки не тільки здійснюють прийом документів заявників, а й надають їм необхідні консультації.

Приватизація державного житлового фонду - це відчуження квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках, призначених для проживання сімей та одиноких осіб, кімнат у квартирах та одноквартирних будинках, де мешкають два і більше наймачів, та належних до них господарських споруд і приміщень (підвалів, сараїв і т. ін.) державного житлового фонду на користь громадян України.

Державний житловий фонд - це житловий фонд місцевих Рад народних депутатів та житловий фонд, який знаходиться у повному господарському віданні чи оперативному управлінні державних підприємств, організацій, установ.

Хто має право на приватизацію?

Громадяни України, які постійно проживають в квартирах (будинках) або перебували на обліку осіб, які потребують поліпшення житлових умов.

Право на приватизацію житлових приміщень у гуртожитку з використанням житлових чеків отримують громадяни України, які на законних підставах там проживають. Кожен громадянин України має право приватизувати займане ним житло безоплатно в межах номінальної вартості житлового чеку або з частковою одноразовою доплатою.

Як можна приватизувати житло?

Варіант 1. Безоплатна передача громадянам квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках з розрахунку санітарної норми 21 квадратний метр загальної площі на наймача і кожного члена його сім'ї та додатково 10 квадратних метрів на сім'ю.

Варіант 2. Продаж надлишків загальної площі квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках громадянам України, які там мешкають або перебувають в черзі на поліпшення житлових умов.

Також не варто забувати, що приватизація житла можлива лише в тих випадках, коли згодні всі повнолітні члени сім’ї, які проживають тут на постійній основі. За малолітніх та неповнолітніх членів сім’ї наймача рішення щодо приватизації житла приймають батьки (усиновлювачі) або опікуни. Згоду на участь у приватизації дітей батьки (усиновлювачі) або опікуни засвідчують своїми підписами у заяві біля прізвища дитини.

В Україні процедура приватизації залишалась незмінною протягом досить тривалого періоду, але є велика кількість громадян, які ще не реалізували законне право приватизувати своє житло. Оскільки у 2018 році були внесені зміни до Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян,  цей процес тепер відбувається за новими правилами.

Які об'єкти не підлягають приватизації?

- Квартири-музеї;

- Квартири (будинки), житлові приміщення у гуртожитках, розташовані на територіях закритих військових поселень, підприємств, установ та організацій, природних та біосферних заповідників, національних парків, ботанічних садів, дендрологічних, зоологічних, регіональних ландшафтних парків, парків-пам'яток садово-паркового мистецтва, історико-культурних заповідників, музеїв;

- Квартири (будинки), житлові приміщення у гуртожитках, які перебувають в аварійному стані; квартири (кімнати, будинки), віднесені у встановленому порядку до службових, а також квартири (будинки), житлові приміщення у гуртожитках, розташовані в зоні безумовного відселення.

Ми працюємо для Вас!!! Все буде ЦНАП!!!

 


 

29.08.2019

Сьогодні Центр надання адміністративних послуг Шевченківського району міста Києва прийняв 5000!!!! заявника

Сьогодні Центр надання адміністративних послуг Шевченківського району міста Києва прийняв 5000!!!! заявника з початку 2019 року у сфері застосування праці іноземців та осіб без громадянства.

 

Всього з початку 2019 року в 10-ти районних та міському ЦНАП надано 10755 адміністративних послуг у сфері зайнятості, з них 5000 адміністративних послуг надано в ЦНАП Шевченківського району, що становить 46,5% від загальної кількості.

Ми працюємо для Вас!!! Все буде ЦНАП!!!

 


28 серпня 2019 року в Центрі надання адміністративних послуг відбувся семінар

28 серпня 2019 року в Центрі надання адміністративних послуг відбувся семінар для адміністраторів з питань надання адміністративних послуг у сфері будівництва та архітектури, який провела заступник начальника Управління містобудування, архітектури та землекористування Михайлова Дар’я Олександрівна.

Відомо, що адміністратор ЦНАП не просто приймає від заявника визначений перелік документів, він повинен мати певні знання нормативно-правової бази у відповідних сферах, що стосуються тієї чи іншої категорії адміністративних послуг. Оскільки постійно вносяться зміни в нормативні акти, адміністратору необхідно також постійно підвищувати рівень своїх знань.

 Так, з 1 липня 2019 року почав діяти експериментальний порядок присвоєння адрес об’єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна, розроблений Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Ці зміни можуть позитивно вплинути на інвестиційний клімат України та покращити позиції нашої країни у рейтингу легкості ведення бізнесу Doing Business, зокрема за компонентом «Отримання дозволів на будівництво».

 Новий порядок передбачає можливість присвоєння адрес об’єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна за єдиними процедурами та на безоплатній основі:

-  під час отримання будівельного паспорта забудови земельної ділянки або містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки;

-  після отримання документа, що надає право на виконання будівельних робіт;

-  після прийняття об’єкта в експлуатацію.

Таким чином, отримати адресу об’єкта будівництва та нерухомого майна можна буде за 5 робочих днів, тоді як до цього цей термін становив в середньому 30 днів та більше.

Присвоєння адреси здійснюватимуть відповідні органи місцевої влади – виконкоми сільської, селищної, міської ради, районні у місті Києві державні адміністрації, районні та обласні державні адміністрації.

Мінрегіон підготував наказ щодо затвердження порядку визначення реквізитів адреси об’єктів будівництва та об’єктів нерухомого майна і зараз він проходить останні погодження.

Експериментальний порядок присвоєння адрес об’єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна діятиме з 1 липня 2019 року до 31 грудня 2020 року. Відповідна постанова Кабінету Міністрів України № 367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності» набрала чинності 28 квітня цього року.

По завершенні експерименту Мінрегіон має підготувати аналітику щодо його реалізації для остаточного затвердження рішення на законодавчому рівні.


 

21.08.2019

До уваги заявників!

Зміни у графіку роботи ЦНАП у передсвяткові та святкові дні серпня 2019 року відповідно до ст.73 Кодексу законів про працю:

23 серпня (п’ятниця) – 9:00  - 15:45

24 серпня (субота) – вихідний;

25 серпня (неділя) – вихідний;

26 серпня (понеділок) – вихідний.

З  27 серпня працюємо за звичним графіком.

Всі документи, прийняті у передсвяткові робочі дні, будуть передані суб’єктам надання адміністративних послуг у перший робочий день після загальнодержавних святкових та вихідних днів.


14.08.2019

В Центрі надання адміністративних послуг відбувся інформаційно-правовий тренінг «Антишахрайство»

Шахрайство - один з найскладніших у викритті видів злочину.

У 2018 році в місті Києві було зареєстровано понад 15 тис. заяв про факти шахрайства і лише 630 кримінальних проваджень по цих заявах направлено до суду.

Злочини проти власності становлять одну із найпоширеніших і найнебезпечніших груп злочинних діянь, оскільки вони посягають на одне із найбільших цінних соціальних благ - право власності. Небезпечність даного виду злочину полягає у способі його вчинення, адже обман або зловживання довірою обумовлений тим, що потерпілий переконаний у тому, що він розпоряджається майном за власною волею, у своїх інтересах. Така його переконаність є результатом психологічного впливу на нього шахрая, введенням потерпілого в оману щодо правомірності передачі ним майна чи надання йому права на майно.

Під час тренінгу була розкрита суть шахрайства, як явища, яке набрало в Україні значних розмірів, роз’яснені причини та наслідки такого поширення. Були розібрані найбільш поширені приклади шахрайств, зокрема в банківській сфері, в Інтернеті, телефонне шахрайство, дорожньо-транспортне шахрайство, в сфері нерухомості тощо, надані роз’яснення щодо їх виявлення та запобігання. У продовж тренінгу проводиться інтерактивне спілкування, консультування по індивідуальним прикладам.

Центр надання адміністративних послуг щиро вдячний інформаційному агентству «Єдина служба правової допомоги» за проведення такого актуального заходу.

Максимальна інформованість населення щодо схем, засобів та способів шахрайських дій може сприяти у запобіганні скоєння злочинів у цій сфері.

Ми працюємо для Вас! Все буде ЦНАП!


09.08.2019

Шевченківським районним відділом державної реєстрації актів цивільного стану в рамках проекту “Я МАЮ ПРАВО!” проведений інформаційно-просвітницький захід з інформування відвідувачів та адміністраторів ЦНАП

У Центрі надання адміністративних послуг Шевченківського району м. Києва 08.08.2019 Шевченківським районним відділом державної реєстрації актів цивільного стану в рамках проекту “Я МАЮ ПРАВО!” проведений інформаційно-просвітницький захід з інформування відвідувачів та адміністраторів ЦНАП про урядову компанію «Відповідальне батьківство» та ініціативу «Чесна платіжка».

Проект «Я МАЮ ПРАВО!» – це перший в Європі правопросвітницький проект масштабів усієї країни, який реалізується Міністерством юстиції України та за підтримки міжнародних партнерів.

Проект спрямований на те, щоб підвищувати юридичну грамотність населення, рівень обізнаності українців про свої права та механізми їх захисту; формувати нову правову культуру у суспільстві, а також популяризувати правові способи вирішення проблем людей в Україні. Адже за результатами соціологічних досліджень, 49% громадян в Україні мали проблеми із правосуддям протягом останніх трьох років, а 32 % з них не зверталися до відповідних органів чи третіх осіб, щоб вирішити цю проблему.

Розпорядженням від 17 липня 2019 р. № 552-р «Про реалізацію правопросвітницького проекту “Я маю право!” у 2020—2022 роках» Кабінет Міністрів України продовжив дію цього надзвичайно важливого та результативного проекту.

 Одними з напрямків реалізації проекту «Я маю право!» є

«Відповідальне Батьківство»: ініціатива Уряду, спрямована на те, щоб українські діти стали більш захищеними, а батьки - відповідальними; це законодавче посилення відповідальності батьків, які не платять аліменти: заборона виїжджати за кордон, керувати автомобілем, користуватися зброєю та полювати, нарахування штрафів у розмірі від 20% до 50% від суми боргу, притягнення до суспільно корисних робіт.

Ініціатива «Чесна платіжка» - це впровадження механізмів установлення справедливих цін на тепло і гарячу воду.

Постановою КМУ від 26.06.2019 року № 560 запроваджено державне регулювання цін/тарифів на послуги з постачання теплової енергії та гарячої води. Дізнатися чи справедлива вартість тепла і гарячої води  можна, скориставшись калькулятором розрахунку. На сайті Міністерства юстиції України запущено онлайн-калькулятор розрахунку чесної платіжки, тож тепер громадяни можуть самостійно розрахувати вартість економії.

Ми працюємо для вас! Все буде ЦНАП!  


 18.07.2019

Увага! Графік роботи Центру надання адміністративних послуг Шевченківського району 21 липня 2019 року!

З метою реалізації права громадян України на участь у голосуванні під час позачергових виборів до Верховної Ради України 21.07.2019 Управління (Центр) надання адміністративних послуг Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації працюватиме по наданню заявникам паспортних послуг (видача готових документів) з 09:00 до 20:00 за адресами: вул. Б.Хмельницького, 24 та бульв. Т.Шевченка, 26/4.


 08.07.2019

Київський міський центр зайнятості повідомляє про зміну реквізитів для сплати за дозволи на працевлаштування іноземців та осіб без громадянства з 08.07.2019: 

Одержувач

Київський міський центр зайнятості

Код ЄДРПОУ

03491091

Розрахунковий рахунок

37175304126001

МФО банку

899998

Банк

Казначейство України (ЕАП)

Символ платежу

304; (призначення платежу)

 

Департамент з питань реєстрації КМДА повідомляє про зміну реквізитів для сплати адміністративного збору за проведення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу-релігійну організацію: 

Отримувач 

ГУК у м. Києві

Код ЄДРПОУ

37993783

Банк отримувача

Казначейство України (ЕАП)

МФО банку

899998

Розрахунковий рахунок

31416501026001

Код класифікації доходів бюджету

22010300


 27.06.2019

«День без поліетилену»

У рамках Міжнародного дня відмови від поліетиленових пакетів, що проходить 3 липня 2019 року, Управління (Центр) надання адміністративних послуг запрошує вас долучитися до всесвітньої акції «День без поліетилену».

«Саме в цей день, 3 липня, спробуйте повністю відмовитися від пластикових пакетів. Візьміть екоторбинку, паперовий пакет чи навіть модну плетену сумку «авоську». Чудова та безпечна для довкілля альтернатива. Інформуйте друзів, викладайте фото до соціальних мереж – просувайте ідею «екологічного» способу життя!»

Наразі у Верховній Раді зареєстровані три законопроекти, які передбачають обмеження використання пластикових пакетів в Україні.

Доєднатись до акції можуть і споживачі, і громадські організації, також заклади, супермаркети, магазини, ринки та інші торгові точки. Зареєструватись для участі можна за посиланням: http://bit.ly/2XymUUY


25.06.2019

Юридичні консультації в ЦНАП

В Центрі надання адміністративних послуг по вул. Б.Хмельницького, 24 в залі № 3 кожного понеділка та середу з 9.00 до 18.00 (обідня перерва 13.00 – 14.00) надають юридичні консультації щодо захисту прав громадян у різних життєвих ситуаціях працівники Управління з надання правової допомоги киянам комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва».

 

З 1 липня зросте вартість надання адміністративних послуг у сфері міграції

1 липня 2019 року набуває чинності постанова Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 № 371 «Про внесення змін у додаток до Постанови КМУ від 2 листопада 2016 року № 770», відповідно до якої ухвалено нові суми вартості адміністративних послуг у сфері міграції.

Зокрема, відповідно до внесених змін, з 01.07.2019 вартість оформлення документів з безконтактним електронним носієм зросте не більше як на 30%. Такими документами є паспорт громадянина України (ID-картка), паспорт громадянина України для виїзду за кордон, біометричні посвідки для іноземців – на тимчасове та постійне проживання. Водночас зміниться і вартість бланків документів з безконтактним електронним носієм.

Зміниться також вартість оформлення ряду інших документів, якими документують іноземців та осіб без громадянства в Україні.

Зазначимо, що відповідно до ст. 20 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», гранична вартість адміністративних послуг залежить від розміру прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року. При цьому кошти, отримані як частина адміністративного збору спрямовуються до місцевих бюджетів.

Нагадуємо, що вартість оформлення документів підвищується вперше, починаючи з 2016 року. За підрахунками експертів, таке підвищення збільшить надходження до місцевих бюджетів у 2019 році на близько 200 млн. грн., які буде спрямовано, зокрема, на виконання програм місцевого значення.

Також звертаємо увагу громадян, які вже здійснили оплату адміністративного збору з метою отримання послуги, але не встигли оформити документ до 30 червня 2019 року. Для таких осіб передбачено можливість здійснити доплату для отримання адміністративної послуги


20.06.2019

Шановні відвідувачі Центру надання адміністративних послуг!

18 червня з 12.30 год. до 19.00 год. та 19 червня з 15.00 до 19.00 год. в приміщенні Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: бульв. Тараса Шевченка, 26/4, де здійснює свою діяльність Центр надання адміністративних послуг, відбувались перебої у постачанні електроенергії.  У зв’язку з цим прийом суб’єктів звернень був припинений.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

З повагою,

 

Управління (Центр) надання адміністративних

послуг Шевченківської районної в місті Києві

державної адміністрації


 11.06.2019

  

 

У ЦНАП Шевченківського району діє

 пункт знайдених документів!

Якщо Ви знайшли чиїсь документи – зверніться до консультанта рецепції по вул. Б. Хмельницького, 24 або бульв. Т. Шевченка, 26/4. Ми допоможемо знайти власника втрачених документів.

 

При обміні паспорта громадянина України зразку 1994 року (у вигляді книжечки) на ID-картку та паспорта громадянина України для виїзду за кордон, якщо цей паспорт видавався на тимчасово окупованій території Донецької, Луганської областей та АРК, обов’язково проводиться процедура встановлення особи. Для цього заявники надають додаткові документи (за наявності) з переліку:

- Паспорт громадянина України;

- Ідентифікаційний код;

- Паспорт громадянина України для виїзду за кордон;

- Свідоцтво про народження;

- Дипломи, атестати, свідоцтва про освіту;

- Студентський квиток;

- Сертифікат ЗНО;

- Свідоцтво про шлюб;

- Свідоцтво про розірвання шлюбу;

- Трудова книжка;

- Військовий квиток (приписне);

- Свідоцтво про загальнообов’язкове соціальне страхування;

- Пенсійне посвідчення;

- Водійське посвідчення;

- Довідка про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи;

- Витяг з Державного реєстру виборців (при оформленні ID-картки для внесення інформації про реєстрацію місця проживання).


10.06.2019

До уваги заявників! 

Інформуємо про зміни у графіку роботи ЦНАП у передсвяткові та святкові дні червня 2019 року:

15 червня (субота) – 9:00  - 13:00

17 червня (понеділок) –  вихідний;

21 червня (п’ятниця) –  9:00  - 16:45;

27 червня (четвер) –  9:00  - 19:00;

28 червня (п’ятниця) –  вихідний;

29 червня (субота) –  вихідний.

Всі документи, прийняті у передсвяткові робочі дні, будуть передані суб’єктам надання адміністративних послуг у перший робочий день після загальнодержавних святкових та вихідних днів.

Версiя для друку