Головна  →  Е-місто  →  Адмінпослуги  →  ЦНАП

08.07.2019

Київський міський центр зайнятості повідомляє про зміну реквізитів для сплати за дозволи на працевлаштування іноземців та осіб без громадянства з 08.07.2019: 

Одержувач

Київський міський центр зайнятості

Код ЄДРПОУ

03491091

Розрахунковий рахунок

37175304126001

МФО банку

899998

Банк

Казначейство України (ЕАП)

Символ платежу

304; (призначення платежу)

 

Департамент з питань реєстрації КМДА повідомляє про зміну реквізитів для сплати адміністративного збору за проведення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу-релігійну організацію: 

Отримувач 

ГУК у м. Києві

Код ЄДРПОУ

37993783

Банк отримувача

Казначейство України (ЕАП)

МФО банку

899998

Розрахунковий рахунок

31416501026001

Код класифікації доходів бюджету

22010300


 27.06.2019

«День без поліетилену»

У рамках Міжнародного дня відмови від поліетиленових пакетів, що проходить 3 липня 2019 року, Управління (Центр) надання адміністративних послуг запрошує вас долучитися до всесвітньої акції «День без поліетилену».

«Саме в цей день, 3 липня, спробуйте повністю відмовитися від пластикових пакетів. Візьміть екоторбинку, паперовий пакет чи навіть модну плетену сумку «авоську». Чудова та безпечна для довкілля альтернатива. Інформуйте друзів, викладайте фото до соціальних мереж – просувайте ідею «екологічного» способу життя!»

Наразі у Верховній Раді зареєстровані три законопроекти, які передбачають обмеження використання пластикових пакетів в Україні.

Доєднатись до акції можуть і споживачі, і громадські організації, також заклади, супермаркети, магазини, ринки та інші торгові точки. Зареєструватись для участі можна за посиланням: http://bit.ly/2XymUUY


25.06.2019

Юридичні консультації в ЦНАП

В Центрі надання адміністративних послуг по вул. Б.Хмельницького, 24 в залі № 3 кожного понеділка та середу з 9.00 до 18.00 (обідня перерва 13.00 – 14.00) надають юридичні консультації щодо захисту прав громадян у різних життєвих ситуаціях працівники Управління з надання правової допомоги киянам комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва».

 

З 1 липня зросте вартість надання адміністративних послуг у сфері міграції

1 липня 2019 року набуває чинності постанова Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 № 371 «Про внесення змін у додаток до Постанови КМУ від 2 листопада 2016 року № 770», відповідно до якої ухвалено нові суми вартості адміністративних послуг у сфері міграції.

Зокрема, відповідно до внесених змін, з 01.07.2019 вартість оформлення документів з безконтактним електронним носієм зросте не більше як на 30%. Такими документами є паспорт громадянина України (ID-картка), паспорт громадянина України для виїзду за кордон, біометричні посвідки для іноземців – на тимчасове та постійне проживання. Водночас зміниться і вартість бланків документів з безконтактним електронним носієм.

Зміниться також вартість оформлення ряду інших документів, якими документують іноземців та осіб без громадянства в Україні.

Зазначимо, що відповідно до ст. 20 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», гранична вартість адміністративних послуг залежить від розміру прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року. При цьому кошти, отримані як частина адміністративного збору спрямовуються до місцевих бюджетів.

Нагадуємо, що вартість оформлення документів підвищується вперше, починаючи з 2016 року. За підрахунками експертів, таке підвищення збільшить надходження до місцевих бюджетів у 2019 році на близько 200 млн. грн., які буде спрямовано, зокрема, на виконання програм місцевого значення.

Також звертаємо увагу громадян, які вже здійснили оплату адміністративного збору з метою отримання послуги, але не встигли оформити документ до 30 червня 2019 року. Для таких осіб передбачено можливість здійснити доплату для отримання адміністративної послуги


20.06.2019

Шановні відвідувачі Центру надання адміністративних послуг!

18 червня з 12.30 год. до 19.00 год. та 19 червня з 15.00 до 19.00 год. в приміщенні Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: бульв. Тараса Шевченка, 26/4, де здійснює свою діяльність Центр надання адміністративних послуг, відбувались перебої у постачанні електроенергії.  У зв’язку з цим прийом суб’єктів звернень був припинений.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

З повагою,

 

Управління (Центр) надання адміністративних

послуг Шевченківської районної в місті Києві

державної адміністрації


 11.06.2019

  

 

У ЦНАП Шевченківського району діє

 пункт знайдених документів!

Якщо Ви знайшли чиїсь документи – зверніться до консультанта рецепції по вул. Б. Хмельницького, 24 або бульв. Т. Шевченка, 26/4. Ми допоможемо знайти власника втрачених документів.

 

При обміні паспорта громадянина України зразку 1994 року (у вигляді книжечки) на ID-картку та паспорта громадянина України для виїзду за кордон, якщо цей паспорт видавався на тимчасово окупованій території Донецької, Луганської областей та АРК, обов’язково проводиться процедура встановлення особи. Для цього заявники надають додаткові документи (за наявності) з переліку:

- Паспорт громадянина України;

- Ідентифікаційний код;

- Паспорт громадянина України для виїзду за кордон;

- Свідоцтво про народження;

- Дипломи, атестати, свідоцтва про освіту;

- Студентський квиток;

- Сертифікат ЗНО;

- Свідоцтво про шлюб;

- Свідоцтво про розірвання шлюбу;

- Трудова книжка;

- Військовий квиток (приписне);

- Свідоцтво про загальнообов’язкове соціальне страхування;

- Пенсійне посвідчення;

- Водійське посвідчення;

- Довідка про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи;

- Витяг з Державного реєстру виборців (при оформленні ID-картки для внесення інформації про реєстрацію місця проживання).


10.06.2019

До уваги заявників! 

Інформуємо про зміни у графіку роботи ЦНАП у передсвяткові та святкові дні червня 2019 року:

15 червня (субота) – 9:00  - 13:00

17 червня (понеділок) –  вихідний;

21 червня (п’ятниця) –  9:00  - 16:45;

27 червня (четвер) –  9:00  - 19:00;

28 червня (п’ятниця) –  вихідний;

29 червня (субота) –  вихідний.

Всі документи, прийняті у передсвяткові робочі дні, будуть передані суб’єктам надання адміністративних послуг у перший робочий день після загальнодержавних святкових та вихідних днів.

Версiя для друку